بیمارستان رازی اهواز به چرخه عادی ارائه خدمات برگشت
بیمارستان رازی اهواز به چرخه عادی ارائه خدمات برگشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه بیمارستان رازی اهواز به عنوان بیمارستان اصلی مراقبت از بیماران کووید ۱۹ در استان بوده است گفت:فعالیت در این بیمارستان با کاهش چشمگیر بیماران بستری مواجه و به چرخه عادی ارایه خدمات بازگشت.

به گزارش کاوش اخبار، دکتر فرهاد ابول نژادیان بیان کرد: با مشارکت مردم و رعایت مراقبت های بهداشتی و تدابیر اتخاذ شده و اعمال محدودیت ها روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در استان ادامه دارد.

ابول نژادیان بیان کرد: یک فاز بیمارستان رازی اهواز محدود و ایزوله برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا و فاز دوم بیمارستان مربوط به بیماران بستری و درمانگاهی شامل بخش های زنان و زایمان، نوزادان، مراقبت های ویژه نوزادان و مسمومیت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پرسنل این ۲ بخش نیز جدا شده اند ادامه داد: از پرسنل قسمت سبز بیمارستان قبل از حضور در این بخش تست PCR گرفته می شود.

دکتر ابول نژادیان بیان کرد: با این تصمیم بار مراجعات و تراکم ناشی از تعطیلی بخش های تخصصی این بیمارستان که به سایر بیمارستان ها منتقل شده بود نیز رفع خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت که در این بیمارستان به عنوان سنگر اصلی مبارزه با کرونا ۱۰ ماه با فداکاری و ایثار از جان هم استانی ها دفاع کردند ادامه داد: از مردم استدعا داریم با توجه به شکننده بودن وضعیت فعلی، با تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه رخداد یک پیک دیگر و هدر رفت تلاش و زحمات ماه های اخیر را ندهند.