تقدیر از راننده با معرفت اسنپ که کرایه از کادر درمان نگرفت
تقدیر از راننده با معرفت اسنپ که کرایه از کادر درمان نگرفت

این راننده می‌گوید: خدا شاهد است هر روزی که کادر درمان را به مقصد رساندم رزق من چند برابر شد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از فارس، هفته گذشته فایل صوتی در شبکه‌های مجازی دست به دست شد؛ فایلی که در آن، راننده تپسی با مرکز تماس گرفته و از متصدی می خواست تا کرایه‌ی مسافر را عودت دهد چرا که با خودش عهد کرده بود که از کادر درمان بخش کرونا به پاس زحماتشان کرایه‌ای دریافت نکند.

علوم پزشکی اهواز نیز ضمن مراسمی از این راننده خوش نیت تقدیر به عمل آورد؛ او در پاسخ به هدف خود از این حرکت گفت: من فکر نمیکردم که فایل صوتی حرف‌هایم به این گستردگی منتشر شود و این حرکت را دلی انجام دادم.

او ادامه داد: نیت من انجام حرکت کوچکی در برابر حرکت بزرگ کادر درمان بود.

این راننده‌ی مهربان گفت: من شنیدم که بعضی از همکارانم وقتی متوجه می‌شوند که مسافر آن‌ها از کادر درمان است با این احتمال که ممکن است ناقل باشند از رساندنشان امتناع می‌کنند.

او افزود: اما خدا شاهد است هر روزی که کادر درمان را به مقصد رساندم رزق من چند برابر شد.

۱۱ ماه مبارزه

فرهاد ابول‌نژادیان، رییس علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: امروز شروع پویش همیاران سلامت را در دانشگاه علوم پزشکی داشتیم‌.

ابول‌نژادیان گفت: همکاران حوزه سلامت نزدیک به ۱۱ ماه است که در مبارزه با ویروس منحوس کرونا از جانشان گذشته‌اند تا سلامتی را به جامعه بازگردانند.

رییس علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در هفته گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که یکی از همشهریان عزیز ما یکی از کادر درمان بیمارستان ابوذر را به مقصد رسانده و حین مسیر وقتی که متوجه می‌شود مسافرش پرستار بخش کرونا است با پشتیبانی مرکز تماس می‌گیرد و درخواست عودت مبلغ کرایه را می‌کند.

وی افزود: ما این اتفاق را به عنوان یک حرکت آغاز کردیم تا از همه افراد جامعه و هم‌استانی‌ها بخواهیم تا نگاه مهربانشان را به سمت مدافعین سلامت معطوف و آن‌ها را همیاری کنند.