تخفیف ۱۰۰ درصدی قبوض مشترکین کم مصرف برق خانگی خوزستان
تخفیف ۱۰۰ درصدی قبوض مشترکین کم مصرف برق خانگی خوزستان

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اقدامات گسترده ای برای کاهش مصرف انرژی با استفاده از طرح های تشویقی انجام داده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : ارائه خدمات غیر حضوری ، طرح برق امید و مدیریت مصرف انرژی از مهمترین اقدامات این مجموعه است.

علی خدری در دیدار با مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان افزود : رسانه ملی به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه‌های فعال در کشور می‌تواند نقش پررنگی در جهت بهبود الگوی مصرف، اطلاع رسانی وفرهنگ سازی ایفا نماید.

وی با اشاره به گذر موفقیت آمیز این شرکت از پیک بار شبکه گفت : تابستان امسال همزمان با گذر از پیک بار شبکه، بدلیل شرایط دمایی استثنایی بسیار بالا، وضعیت دشواری را پشت سر گذاشتیم، اما با تدابیر و اقدامات انجام شده توسط کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، تابستانی با حداقل خاموشی را تجربه کردیم و پیک مصرف برق را با موفقیت پشت سر گذاشتیم .

وی با اشاره به حذف ۱۰۰ درصدی قبوض کاغذی و تبدیل آن به قبض سبز به عنوان دستاورد خدمات الکترونیک در ابتدای سال جاری، تصریح کرد، این اقدام نقطه آغاز ارائه خدمات صنعت برق به صورت غیر حضوری به مشترکین شد .

از ابتدای آذر ماه، همه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان از طریق نرم افزار موبایلی و خدمات غیرحضوری برق ایران با عنوان “برق من” قابل ارائه است.

خدری با اشاره به طرح “برق امید” که شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی ویژه مشترکین کم مصرف خانگی است، عنوان کرد، مردم فهیم استان می‌توانند از سامانه موبایلی “برق من” برای آگاهی از وضعیت مصرف برق خود و قرارگیری در کدام گروه مصرفی (کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف) مطلع و با مدیریت مصرف خود از تخفیف صد در صدی مخصوص مشترکین کم مصرف بهره‌مند شوند.