بازدید فرمانده کل سپاه از طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در ‌اهواز / سرلشکر سلامی: ‌مسیل‌هایی برای انتقال آب‌های سطحی اهواز تعیین شد‌
بازدید فرمانده کل سپاه از طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در ‌اهواز / سرلشکر سلامی: ‌مسیل‌هایی برای انتقال آب‌های سطحی اهواز تعیین شد‌

فرمانده کل سپاه گفت: با مشارکت گسترده سپاه ولیعصر عج خوزستان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در روز‌های اخیر مسیل‌هایی برای انتقال آب‌های سطحی در صورت آبگرفتگی مجدد تعیین شده است‌.

به گزارش کاوش اخبار، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جریان بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه با همکاری گروه‌های جهادی و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در خوزستان اقدامات گسترده برای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان در حال انجام است‌، اظهار داشت: هدف اصلی از این سفر بازدید میدانی و بررسی مشکلات مردم در پیگیری آبگرفتگی اخیر در شهر‌های ماهشهر بندر امام خمینی و اهواز بود‌.

وی با اشاره به خسارت‌های قابل توجه به مردم در سیل اخیر افزود‌: با مشارکت گسترده سپاه ولیعصر عج خوزستان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در روز‌های اخیر مسیل‌هایی برای انتقال آب‌های سطحی در صورت آبگرفتگی مجدد تعیین شده است‌.

وی گفت‌: تعمیر منازل مسکونی آسیب دیده و همچنین جایگزین سازی وسایل خانگی مردم که در آبگرفتگی اخیر دچار خسارت شده‌اند از سوی سپاه در حال انجام است.

به نوشته تسنیم سردار سلامی همچنین در بازدید از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در خوزستان افزود‌: روند اجرای این پروژه‌های عام‌المنفعه مطلوب است‌.

وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پروژه‌های مهمی از جمله تقاطع غیر همسطح میدان شهید چمران اهواز برای باز کردن گره ترافیکی این کلانشهر و پروژه ngl 3200 برای جمع‌آوری گاز‌های مضرو سنگین و تبدیل آن‌ها به فرآورده‌های ارزشمند در صنعت پتروشیمی با بهره اقتصادی را در دست اقدام دارد.