پارک‌ها و موسسات آموزشی خوزستان تعطیل هستند
پارک‌ها و موسسات آموزشی خوزستان تعطیل هستند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان گفت: پارک‌ها و موسسات آموزشی سراسر خوزستان تعطیل هستند که از فرمانداران و شهرداران انتظار می‌رود نظارت جدی بر این مسئله داشته باشند.

رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا از این پس افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند از ۵٠٠ هزار ریال تا ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

وی افزود: این طرح در پایتخت اجرایی خواهد شد و به مرور زمان در سایر استان‌ها اعمال می‌شود که پیرامون این مسئله از مردم و صاحبان اصناف تقاضا داریم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: پارک‌ها و موسسات آموزشی سراسر خوزستان تعطیل هستند که از فرمانداران و شهرداران انتظار می‌رود نظارت جدی بر این مسئله داشته باشند.

وی ادامه داد: در برخی از شهرها از فرمانداران و شهرداران این توقع وجود دارد که با همکاری نیروی انتظامی و خاموشی چراغ‌های پارک‌ها از عبور و مرور مردم جلوگیری کنند.

رضا نجاتی تصریح کرد: یقیناً مردم نیز برای مقابله با کرونا همکاری‌های لازم را خواهند داشت و آن دسته از افرادی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند قطعا برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: نکته بسیار مهم فاصله گرفتن و عدم ارتباط با افرادی است که از ماسک استفاده نمی‌کند چرا که این افراد در شیوع کرونا نقش بسیار خطرناکی دارند.

 

 

منبع: فارس