همدردی شیوخ و سادات دشت آزادگان با خانواده شهید ایذه‌ای مدافع وطن
همدردی شیوخ و سادات دشت آزادگان با خانواده شهید ایذه‌ای مدافع وطن

 جمعی از شیوخ، سادات و بزرگان دشت آزادگان روز پنجشنبه با حضور در ایذه با خانواده شهید عبدالله مومن‌زاده ابراز همدردی کردند.

در این مراسم که نشان‌دهنده همدلی و اتحاد اقوام بختیاری و عرب بود، ابتدا این شیوخ بر سر مزار شهید عبدالله مومن زاده حاضر شدند و فاتحه‌ای نثار روح آن شهید بزرگوار کردند.

شیوخ دشت آزادگان سپس به منزل پدری شهید مومن‌زاده رفتند تا ضمن همدردی با خانواده این شهید بزرگوار از رشادت‌های وی در دفاع از مرزهای میهن اسلامی تشکر کنند.

خداداد کردی معاون فرماندار ایذه در این مراسم گفت: ما زندگی با آسایش و بدون دلهره خود را میدون رشادت‌ها و دلاوری‌های مرزبانانی هستیم که مدافع وطن هستند.

وی با تشکر از شیوخ و سادات دشت آزادگان برای حضور در ایذه اظهارداشت: بزرگان این شهرستان با این کار خود بار دیگر اتحاد و همدلی اقوام خوزستانی را نشان دادند.

کردی با بیان اینکه شهید مومن زاده در یک خانواده کاملا متدین و شهید پرور پرورش یافته بود، بیان کرد: این شهید، رمضان مومن زاده از جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی است و عموی وی سهراب مومن زاده نیز در سال ۱۳۶۴ در جنگ تحمیلی مفقودالاثر شده است.

به گزارش ایرنا شهید عبدالله مومن زاده به همراه همرزم خود شهید مقداد بویر شنبه هفته جاری در درگیری با قاچاقچیان در هنگ مرزی دشت آزادگان به توفیق شهادت نائل آمدند.