یک کارگروه ویژه برای تحقق عدالت آموزشی باید در استان راه اندازی شود
یک کارگروه ویژه برای تحقق عدالت آموزشی باید در استان راه اندازی شود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز اظهارکرد: یک کارگروه ویژه برای تحقق عدالت آموزشی باید در استان راه اندازی شود. فرآیند تعلیم و تربیت در مدارس باید به گونه‌ای مدیریت شود که هر دانش آموز یک مهارت یاد بگیرد. حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز شنبه ١۵ شهریور […]

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز اظهارکرد: یک کارگروه ویژه برای تحقق عدالت آموزشی باید در استان راه اندازی شود. فرآیند تعلیم و تربیت در مدارس باید به گونه‌ای مدیریت شود که هر دانش آموز یک مهارت یاد بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز شنبه ١۵ شهریور ماه ٩٩ در آیین نمادین نواختن زنگ بازگشایی مدارس که با شعار« برنامه محوری، سواد رسانه ای و بهداشت مدارس» در مدرسه امام هادی (ع) شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر برگزار شد، گفت: موفقیت های ایجاد شده در آموزش و پرورش حاصل تلاش معلمان است. آموزش و پرورش گلوگاه فرهنگ‌سازی است و باید به دستگاه تعلیم و تربیت توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تجلیل از زحمات فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس، افزود: در قرآن آمده است «خداوند پیامبران الهی را همراه با کتب آسمانی فرستاد تا عدالت اجرا شود.» و از همین ابتدای سال تحصیلی باید برای تحقق عدالت آموزشی در جای جای این استان تلاش شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره بر لزوم ایجاد یک کارگروه ویژه برای تحقق عدالت آموزشی در استان گفت: با توجه به اینکه امسال بخش قابل توجهی از آموزش‌ها قرار است از طریق فضای مجازی ارائه شود، درصد قابل توجهی از مردم ما قادر نیستند زیرساخت‌های مورد نیاز را تهیه کنند. این اشخاص باید شناسایی شوند و برای آن‌ها برنامه‌ای ویژه ای برای استفاده از ظرفیت آموزش مجازی اندیشیده شود.

وی در عین حال بر لزوم مهارت آموزی دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: فرآیند تعلیم و تربیت باید در مدارس به گونه‌ای مدیریت شود که هر دانش آموز یک مهارت یاد بگیرد تا پس از فارغ التحصیل شدن، زمینه اشتغال او فراهم باشد.