امام جمعه اهواز: رفع مشکل هفت تپه مطالبه جدی مردم خوزستان است
امام جمعه اهواز: رفع مشکل هفت تپه مطالبه جدی مردم خوزستان است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی‌فرد روز پنجشنبه در آیین معارفه امام جمعه جدید شوش در مصلی جمعه این شهر افزود: واگذاری کارخانه نیشکر هفت تپه به مدیریت فعلی آن در راستای خصوصی سازی از اول اشتباه بود. وی ادامه داد: مدیریت هفت تپه وقتی عملکرد خوبی ارایه نکرد می‌بایست همان اوایل واگذاری خلع ید می‌شد؛ […]

حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی‌فرد روز پنجشنبه در آیین معارفه امام جمعه جدید شوش در مصلی جمعه این شهر افزود: واگذاری کارخانه نیشکر هفت تپه به مدیریت فعلی آن در راستای خصوصی سازی از اول اشتباه بود.
وی ادامه داد: مدیریت هفت تپه وقتی عملکرد خوبی ارایه نکرد می‌بایست همان اوایل واگذاری خلع ید می‌شد؛ اکنون نیز مردم خوزستان و کارگران زحمتکش این شرکت خواستار باز پس گیری این شرکت از مدیریت فعلی هستند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان درخصوص واگذاری شرکت‌ها و کارخانجات به بخش خصوصی بیان داشت: کارخانه‌ای که عملکرد خوبی دارد بعد از واگذاری به بخش خصوصی باید عملکرد آن بهتر و درخشان‌تر شود.
وی خواستار نظارت جدی بر عملکرد شرکت‌ها و کارخانه‌های واگذار شده به بخش خصوصی شد و افزود: بخش خصوصی بعد از تحویل گرفتن یک شرکت باید بتواند تولید و اشتغال را در آن شرکت افزایش دهد.
امام جمعه اهواز گفت: نظارت بر شرکت‌های واگذار شده به بخش خصوصی برای رعایت الزامات و پرداخت حق و حقوق قانونی کارگران ضروری است.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان نیز در این آیین از عملکرد حجت الاسلام سید محمد امام در مدت ۲۹ سال تصدی این مسوولیت تشکر و قدردانی کرد.
آیت الله محمدعلی موسوی جزایری افزود: خدمات شایسته امام جمعه شوش به ویژه در حوزه علمیه ماندگار است و امیدواریم بعد از بازنشستگی درحوزه علمیه این شهرستان ادامه خدمت خواهند داشت.
دراین مراسم حیدری نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان، مسوولان شهری، عشایروسادات، نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند.
در پایان این مراسم ازخدمات ۲۹ساله حجت الاسلام سیدمحمد امام تکریم و حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل امام جمعه سابق امیدیه به عنوان امام جمعه جدید شوش معرفی شد.

منبع: ایرنا