اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان
اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش کاوش، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و متأسفانه موضوع کرونا را داریم و نگرانی‌های موجود در این حوزه وجود دارد. وی افزود: با توجه به تدبیری که ستاد کل نیروهای مسلح داشتند، امسال مقرر بود رژه نیروهای […]

به گزارش کاوش، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و متأسفانه موضوع کرونا را داریم و نگرانی‌های موجود در این حوزه وجود دارد.

وی افزود: با توجه به تدبیری که ستاد کل نیروهای مسلح داشتند، امسال مقرر بود رژه نیروهای مسلح با میزبانی ارتش برگزار شود اما اکنون بناست که برنامه‌های جایگزینی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در این راستا برنامه‌های متعددی داریم، گفت: از جمله این برنامه‌ها، کمک‌های مؤمنانه که امروز خیلی مهم است و نیروهای مسلح، سپاه، ارتش و بسیج با همت خود باید این هفته یک سری کمک‌ها را مهیا و توزیع کنند.

سردار شاهوارپور در ادامه خبر داد: رونمایی از کتاب، مصاحبه فرماندهان و پیشکسوتان در صداوسیما، آذین‌بندی و تبلیغات محیطی در سطح شهر البته متناسب با ایام محرم و صفر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: تنوع برنامه‌ها در پایگاه‌ها و حوزه‌های مختلف به تناسب توانمندی‌های هر کدام متفاوت است و برنامه‌های خیلی خوبی را در دستور کار داریم تا جبران برنامه‌های پررنگ ۳۱ شهریور هر سال شود.