۱۷۸ مودم رایگان به هیئت‌های مذهبی خوزستان اهدا شد
۱۷۸ مودم رایگان به هیئت‌های مذهبی خوزستان اهدا شد

صالحی نساج اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شده است که برگزاری مراسم مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد و در عین حال از بستر اینترنت برای برگزاری مراسم به صورت مجازی استفاده شود تا مردم بتوانند این مراسم را آنلاین تماشا کنند. وی افزود: سامانه «هیئت آنلاین» با همکاری وزارت […]

صالحی نساج اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شده است که برگزاری مراسم مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد و در عین حال از بستر اینترنت برای برگزاری مراسم به صورت مجازی استفاده شود تا مردم بتوانند این مراسم را آنلاین تماشا کنند.

وی افزود: سامانه «هیئت آنلاین» با همکاری وزارت ارتباطات و سازمان تبلیغات طراحی شده است تا هیئت‌های مذهبی علاقه‌مند به برگزاری مراسم به صورت مجازی با ثبت‌نام نسبت به دریافت اینترنت رایگان اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: در مرحله بعد نیز سازمان تبلیغات اسلامی هیئت‌های مذهبی ثبت‌نام شده را تأیید و به ما اعلام کردند تا مودم رایگان با بستر اینترنت رایگان به آنها تحویل دهیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان خبر داد: در خوزستان ۱۷۸ هیئت مذهبی ثبت‌نام و از سوی سازمان تبلیغات اسلامی تأیید شد که روز پنجشنبه مودم رایگان بین همه آنها توزیع شد تا مراسم خود را از سامانه هیئت آنلاین پخش کنند.

صالحی نساج با اشاره به اینکه اهدای ۴۴ مورد مودم در حوزه اهواز بوده است، ادامه داد: هیئت‌های مذهبی علاوه بر سامانه هیئت آنلاین از طریق آپارات و یا دیگر شبکه‌های مجازی نیز امکان پخش مراسم را دارند.

وی در خصوص مهلت برای ثبت‌نام دیگر هیئت‌های مذهبی عنوان کرد: از دو هفته قبل که شروع محرم بوده است و تاکنون که چند روز از شروع این ماه گذشته است، مشخص نیست ولی در صورت تأیید از سوی سازمان تبلیغات اسلامی امکان استمرار این کار وجود دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در پایان یادآور شد: بعد از تأیید سازمان تبلیغات اسلامی مودم‌ها به هیئت‌های مذهبی اهدا شد و جاماندگان می‌توانند از طریق این سازمان کار خود را دنبال کنند.

منبع: مهر