پرداخت تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا بدون ضامن
پرداخت تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا بدون ضامن

سعید طاهری با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات بدون ضامن و همچنین بدون نیاز به مراجعه متقاضیان به شعب امکان دارد گفت: افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا کسب و کار‌های آن‌ها دچار آسیب شده، باید به سامانه کارا مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. پرداخت تسهیلات به کسب و کار‌های […]

سعید طاهری با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات بدون ضامن و همچنین بدون نیاز به مراجعه متقاضیان به شعب امکان دارد گفت: افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا کسب و کار‌های آن‌ها دچار آسیب شده، باید به سامانه کارا مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. پرداخت تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا بدون ضامن

وی ادامه‌داد: متقاضیان در صورت دریافت کد مربوطه می‌توانند اطلاعات هویتی خود را در این سامانه ثبت کنند تا فرآیند‌های بعدی نیز طی و پس از تایید مستندات، تسهیلات به حساب آن‌ها واریز شود.

به نوشته صدا و سیما سرپرست شعب بانک ملی در خوزستان همچنین تصریح‌کرد: این بانک به منظور تسهیل در انجام امورات مربوط به پرداخت تسهیلات کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا، نرم افزار ایوا را معرفی کرده است ومتقاضیانی که مراحل ثبت نام را در سامانه کارا طی کرده‌اند، سپس می‌توانند از طریق این نرم افزار نسبت به دریافت امضای دیجیتال اقدا کنند؛ به‌طوری که در نرم افزار ایوا حتی امکان خرید دیجیتال سفته نیز فراهم شده است.

وی، یادآورشد: در حال حاضر تسهیلات مربوط به کسب و کار‌های آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا شامل واحد‌های تک نفره با مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال و همچنین تسهیلات ۶۰ میلیون ریالی ویژه افرادی مانند رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی است.

تیرماه امسال ۱۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا به خوزستان اختصاص یافت

در خوزستان بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه، پارسیان، پاسارگاد، انصار، اقتصاد نوین، سینا، آینده، شهر، حکمت، موسسه کوثر، موسسه ملل، کارآفرین، سامان و گردشگری به عنوان بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات تعیین شده‌اند.