احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در اهواز زیاد است
احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در اهواز زیاد است

فرماندار شهرستان اهواز گفت: احتمال بازگشت مجدد محدودیت ها در اهواز زیاد است و بعد از تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان خوزستان اعمال می شود.

به گزارش کاوش، جمال عالمی نیسی روز عصر جمعه در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان اهواز با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و شهرستان اهواز و آمار نگران کننده افراد مبتلا به کرونا اظهار کرد: احتمال بازگشت مجدد محدودیت ها زیاد است و بعد از تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان اعمال می شود.

وی ادامه داد: آمادگی دستگاه های اجرایی برای اجرای محدودیت ها در نقاط مختلف شهرستان اهواز پیش بینی شده است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان اهواز عنوان کرد: استفاده از ماسک و ضد عفونی کردن دست های مراجعان در ورودی ادارات، نهاد ها و دستگاه های اجرایی اجباری است و دستگاه ها موظف به اجرای آن هستند.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، عالمی نیسی بیان کرد: تمهیدات لازم برای پشتیبانی از بخش درمان و بهداشت شهرستان و استان به خصوص در بیمارستان های ۶گانه محل بستری بیماران کرونا اندیشیده شده است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان بر رعایت توصیه های بهداشتی تاکید کرد و افزود: مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا روابط اجتماعی را کمتر کنند و از حضور در مراسمات شادی و عزا که عامل انتشار ویروس کرونا است، خودداری کنند.

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله باکرونا عصر جمعه به ریاست جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز و با حضور مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دیگر اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.