دستگیری هشت نفراز عاملان نزاع مسلحانه در ماهشهر
دستگیری هشت نفراز عاملان نزاع مسلحانه در ماهشهر

فرمانده انتظامی استان از دستگیری هشت نفر از عاملان نزاع مسلحانه در ماهشهر و کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز از تنها خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار«حیدر عباس زاده»روز سه شنبه گفت:ساعت۱۱:۴۵ امروز ۲ طایفه به دلیل اختلافات قبلی در مقابل دادگستری شهرستان حضور یافته و قصد درگیری مسلحانه داشتند که ماموران انتظامی […]

فرمانده انتظامی استان از دستگیری هشت نفر از عاملان نزاع مسلحانه در ماهشهر و کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز از تنها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار«حیدر عباس زاده»روز سه شنبه گفت:ساعت۱۱:۴۵ امروز ۲ طایفه به دلیل اختلافات قبلی در مقابل دادگستری شهرستان حضور یافته و قصد درگیری مسلحانه داشتند که ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود:یکی از این افراد باسلاح جنگی اقدام به تیراندازی به طرف ماموران کرده که پلیس نیز اقدام به تیراندازی به طرف افراد مسلح کرد.

سردار عباس زاده افزود :در این عملیات، پلیس هشت نفر از طرفهای درگیر را دستگیر کرده وتعداد یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۲ قبضه اسلحه شکاری به همراه ۹۶ عدد فشنگ کشف و در این رابطه، ۲ دستگاه خودرو پراید و پژو ۴۰۵ توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه با حضور ماموران انتظامی اوضاع کاملا آرام وتحت کنترل است، خاطر نشان کرد: در حین تیراندازی افراد درگیر یک خانم ۴۵ساله رهگذر بر اثر اصابت ترکش گلوله به صورت سطحی زخمی شد که پس از مراجعه به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شد.

فرمانده انتظامی استان درخاتمه گفت:شناسایی و دستگیری سایر عاملان درگیری در این زمینه ادامه دارد و پلیس با مخلان نظم و امنیت مماشات نخواهد کرد.