تست کرونای مدیر داخلی بیمارستان بزرگ دزفول مثبت شد
تست کرونای مدیر داخلی بیمارستان بزرگ دزفول مثبت شد

تست کرونای عباس شیخی مدیر داخلی بیمارستان بزرگ دزفول مثبت شده است.

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی بزرگ دزفول به عنوان بزرگترین بیمارستان شمال خوزستان، محل مراجعه و بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ شهرستان‌های دزفول، شوش و اندیمشک است، همچنین برخی بیماران شهرستان‌های خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

مسوولان و کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول از نخستین روزهای مشاهده بیماری در شمال خوزستان پای کار آمدند و از هیچ تلاشی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا و بیماران حاد تنفسی دریغ نکردند.

تست کرونای مدیر داخلی بیمارستان بزرگ دزفول نیز که از زمان بستری شدن نخستین بیمار مبتلا به کرونا در ارتباط با بیماران بوده مثبت شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ضمن تایید این خبر گفت: مسوولان و کادر درمان شهرستان دزفول از هیچ تلاشی برای مبارزه با کرونا و حفظ سلامت و جان مردم دریغ نمی‌کنند.

امید بن عباس افزود: ۲ هزار تخت نقاهتگاهی با همکاری ادارات مختلف برای شرایط بحرانی کرونا در دزفول آماده شده که درصورت صلاحدید مرحله به مرحله از آنها استفاده خواهد شد.

شهرستان دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلا به کرونا را در استان خوزستان به خود اختصاص داده است.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت تعداد مجموع بیماران مبتلا به کرونا در سطح کشور تا روز گذشته(چهارشنبه) به ۱۰۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسیده است.

کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در ووهان چین مشاهده شد و اکنون به بیش از ۲۰۰ کشور جهان سرایت کرده است.

منبع: ایرنا