با ادغام سازی آبفای اهواز مخالفیم/ تیر خلاص به خدمات حداقلی آبفای اهواز نزنید
با ادغام سازی آبفای اهواز مخالفیم/ تیر خلاص به خدمات حداقلی آبفای اهواز نزنید

جمعی از کارکنان شرکت آبفای اهواز در مخالفت با ادغام سازی این شرکت با دیگر شرکت های آبفای استان؛ مقابل استانداری تجمع و اعتراض کردند.

یکی از حاضرین در این تجمع به خبرنگار کاوش گفته است: ظاهرا پشت پرده اتفاقاتی در حال رخ دادن است تا آبفای اهواز با شرکت های آبفای شهری و روستایی استان ادغام شود و ما با این ادغام سازی مخالف هستیم.

وی بیان کرد: شرکت های آبفای روستایی و شهری زیان ده هستند و حقوق پرسنل آنها نیز عقب افتاده و می خواهند با این ادغام سازی این زیان را از منبع درآمد آبفای اهواز پرداخت کنند.

پرسنل دیگری تصریح کرد: برای ساماندهی آب و فاضلاب اهواز از سوی مقام معظم رهبری بودجه ای تخصیص داده شده و ظاهرا هدف از این ادغام سازی این است که این بودجه را برای کل استان هزینه کنند.

وی که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار کاوش گفت: درست است که در حال حاضر شرکت آبفای اهواز مشکلاتی دارد اما حاد نیست و شاید تنها تاخیراتی در پرداخت حقوق وجود داشته باشد اما با این ادغام سازی مشکلات چندین برابر می شود و معلوم نمی شود سرنوشت شرکت آبفای اهواز به کجا ختم خواهد شد.

معترضین پلاکاردهایی در دست داشتند که در آنها نوشته بود با ادغام آبفا اهواز با آبفا استان، مشکلات آبفا استان حل نخواهد شد، تیر خلاص به خدمات حداقلی آبفای اهواز نزنید و نمایندگان مردم و شورای شهر اهواز کجا هستند که از حقوق مردم اهواز دفاع نمی کنند.

طرح ادغام سازی شرکت  های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان از چند ماه پیش کلید خورده بود ولی گویا بنا است شرکت آبفا اهواز که خود وارث مشکلات بزرگی است در این طرح ادغام شود. این طرح در حالی در دست انجام آن است که از جزئیات این ادغام سازی خبری نیست.

مسئولان شهری اهواز پیش تر در مورد این ادغام سازی و پیگیری های خبرنگار کاوش اظهار بی اطلاعی کرده بودند و حاضر به مصاحبه نشدند.

به گزارش کاوش، صبح روز شنبه (13 اردیبهشت ماه) جمعی از کارکنان شرکت آبفای اهواز در مخالفت با ادغام سازی این شرکت با دیگر شرکت های آبفای استان، مقابل استانداری تجمع کردند و با نشان دادن پلاکاردها و نصب بنرهایی اعتراض خود را به این موضوع نشان دادند.