شناسایی 186 مورد جدید مبتلا به کرونا در خوزستان/ مجموع مبتلایان؛ ۲۷۸۴ نفر
شناسایی 186 مورد جدید مبتلا به کرونا در خوزستان/ مجموع مبتلایان؛ ۲۷۸۴ نفر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۱۸۶ مورد جدید مبتلا به کروناویروس در طول۲۴ ساعت گذشته در خوزستان خبر داد و گفت: با احتساب این موارد تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ از آغاز بروز کرونا تاکنون در استان به ۲۷۸۴ مورد افزایش یافت.

به گزارش کاوش، دکتر حسین کاملی روز پنجشنبه ( 11 اردیبهشت) موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را به تفکیک شهرستان های خوزستان به شرح ذیل اعلام کرد:

اهواز ۸۱ نفر، شوشتر ۲۷ نفر، دزفول ۱۹ نفر، باوی ۱۰ نفر، رامهرمز ۷ نفر، مسجدسلیمان و کارون هرکدام ۶ نفر، شوش ۵ نفر، حمیدیه، ماهشهر، سوسنگرد، آبادان هرکدام ۴ نفر، رامشیر و هویزه هرکدام ۳ نفر، ایذه، باغملک و امیدیه هر کدام ۱ نفر بوده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که آمار جانباختگان به تفکیک در اهواز ۵ نفر و در شهرستانهای کارون و خرمشهر نیز هرکدام ۱ نفر گزارش شده است که در مجموع تعداد جانباختگان به ۲۱۶ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۴ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه از ابتدای آغاز بحران همه‌گیری کرونا ویروس تاکنون ۲۲۶۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

کاملی با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان افزود: با توجه به ادامه روند سیر صعودی تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان طی روزهای اخیر از عموم هم استانی ها درخواست می شود که همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات، مراسمات و ترددهای غیرضروری خودداری نمایند. قطعاً اگر این روند صعودی ادامه یابد، تصمیمات سختگیرانه بیشتری از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا بخصوص در شهرستان های با تعداد آمار بالا اتخاذ خواهد شد.