لزوم شرکت کارخانه ها و کارگاه های خوزستان در رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان
لزوم شرکت کارخانه ها و کارگاه های خوزستان در رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر همراهی شرکت ها، کارگاه ها و کارخانه ها در رزمایش بزرگ همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان استان تاکید کرد.

ارسلان‌ غمگین روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه در نشست هماهنگی رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان استان اظهار کرد: این جلسه در اجرای منویات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر لزوم همدلی و کمک های مؤمنانه به قشرهای آسیب پذیر تشکیل شده است تا مانند همیشه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام های مؤثری برداشته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا در کشور موجب تعطیلی برخی مشاغل و بیکاری کارگران شده است، لزوم کمک به قشرهای آسیب پذیر در جریان شیوع این ویروس بیش از پیش احساس می شود. به همین منظور اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با کمک شرکای اجتماعی در راه رسالت های ذاتی خود اقدام به جمع آوری بسته های حاوی اقلام ضروری معیشتی برای نیازمندان کرده است.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی این اداره کل، غمگین اظهار کرد: با شرکت ها و کارگاه های تولیدی مکاتبه و مجموعه اقدامات مومنانه آن ها را مطالبه کردیم تا شاهد حضور گسترده در این امر خداپسندانه باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان دبیر این رزمایش را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیشتازانه در این امر حرکت می کنیم و از شرکای اجتماعی خود که بازوهای توانمند اداره کل هستند درخواست می کنیم همانند اقدامات خیرخواهانه ای که در جریان وقوع سیل زاهدان و مواقع ضروری دیگر انجام دادند، پیشقدم شوند و در این راه خیر ما را همراهی کنند.