آغاز رزمایش سراسری کمک‌رسانی به افراد نیازمند در خوزستان
آغاز رزمایش سراسری کمک‌رسانی به افراد نیازمند در خوزستان

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امروز در سراسر استان با حضور همه نواحی مقاومت و پایگاه‌ها بیش از ۳۰ هزار بسته غذایی برای نیازمندان تهیه شد.

سردار حسن شاهوارپور امروز (یکم اردیبهشت) در رزمایش سراسری کمک مومنانه توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان و فقرا تکلیف فرمودند که رزمایش مواسات مومنه کمک به مردم باید انجام شود، تدابیری با کمک نماینده ولی فقیه استان انجام گرفت.

وی افزود: در این راستا امروز در اولین مرحله رزمایش با حضور همه نواحی مقاومت و پایگاه‌ها در سراسر استان بیش از ۳۱ هزار بسته غذایی تهیه و با همت مردم و خیرین عزیز این کار شروع شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: امیدواریم کمک رسانی با حضور نهادها، دستگاه‌های دولتی، سازمان ها و خیرین همچنان تداوم پیدا کند و ما بتوانیم برای مبازره با ویروس کرونا فرهنگ عظیم ایثارگری و مجاهدت را مثل دفاع مقدس تکرار کنیم.

شاهوارپور در پایان گفت: همانگونه که عزیزان ما امروز در مساجد و منازل ماسک و لباس تولید می کنند و به پزشکان و پرستارانی که در خط مقدم هستند، خدمات می‌دهند، این حرکت ان‌شاء‌الله بتواند به مردمی که متضرر شدند، صورت گیرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در نیمه ماه شعبان مبنی بر تشکیل قرارگاه مواسات و رزمایش مومنانه، استان خوزستان به برکت سپاه ولی عصر(عج) و مجموعه عزیزانی که بنا شده این قرارگاه را تشکیل دهند، تا دو ماه بعد از ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان را ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف ما یک میلیون و خرده‌ای برآورد شده‌، بنا است حدود ۵۰۰ هزار بسته غذایی به این عزیزان تعلق گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان گفت: اولین مرحله از رزمایش امروز در سپاه ولی عصر(عج) استان رقم خورد و فرمان رسیدگی به نیازمندان و رساندن این بسته‌های غذایی آغاز شد.

منبع: ایسنا