توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا در خوزستان
توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا در خوزستان

مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه تهیه وتوزیع ۲۰هزار بسته معیشتی برای کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد گفت:این اقلام توسط پایگاه‌های مقاومت در مناطق مختلف استان خوزستان بین مردم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار جمعه شب در ویژه برنامه افق از شبکه خوزستان اظهار داشت : جامعه روحانیت در تمامی عرصه های سخت از پیش از انقلاب تاکنون حضوری فعال و پررنگ داشته و درخط مقدم برای خدمت به مردم تلاش کرده است .

وی افزود: جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس ۱۱ برابر بیشتر از سایر اصناف شهید تقدیم انقلاب کرده و این امر سندی بر رشادت های این قشر از جامعه است .

مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: متاسفانه در بسیاری از عرصه ها به خدمات روحانیت کمتر پرداخته شده و خیلی بر این باورند که این قشر در ساده ترین امور مشغول به فعالیت است.

وی بیان کرد : اکنون در شرایط سختی که تمامی مردم جهان و کشور در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند یکی از دغدغه های اصلی مردم ، غسل و تدفین فوت شدگان ناشی از کرونا بود که جامعه روحانیت و طلاب حوزه های علمیه با تمام ظرفیت در این مسیر پیشتاز بودند و این بار سنگین را از دوش جامعه برداشتند.

حجت الاسلام رستگار تصریح کرد : بیش از ۵۰ گروه جهادی متشکل از خواهران و برادران در زمینه ضدعفونی، غربالگری، تولید ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین لباس برای پرستاران شبانه روزی پای کار هستند.

وی اظهار داشت : تاکنون بیش از هشت هزار بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان توزیع شده و این حرکت جهادی همچنان ادامه دارد و به زودی نیز رزمایشی بزرگ برای جمع آوری و توزیع کمک های بیشتر به خانواده های نیازمند برگزار می شود .

مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: خوزستان جزو استان های با بیشترین نیروهای انقلاب است که در زمینه جمع آوری کمک ها و توزیع اقلام ضروری مردم با تمام ظرفیت پای کار آمده است.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور جهان سرایت کرده است.

منبع: ایرنا