بزرگی کنید یک امسال را چهارشنبه سوری نگیرید؛ کادر درمانی خسته اند، نیروهای خدماتی درگیر
بزرگی کنید یک امسال را چهارشنبه سوری نگیرید؛ کادر درمانی خسته اند، نیروهای خدماتی درگیر

به خستگی کادر درمانی هم اگه رحم نمی کنید به خودتان رحم کنید و در این شرایط که بیمارستان ها محل شیوع کرونا است با سوختگی ناشی از چهارشنبه سوری به آنجا نروید که حداقل خود یا خانواده هایتان کرونا نگیرید.

هزار نفر از هم وطنانمان را به خاطر کرونا از دست داده ایم و بیش از ۱۶ هزار نفر به این بیماری گرفتار شده اند و کشور حالت نرمالی ندارد اما باز در این شرایط سخت و تلخ باید نگران کسانی باشیم که سودای آتش و هیجان در چهارشنبه سوری دارند.

به گزارش پایگاه خبری کاوش؛ سخت است که از یک امر بدیهی و آشکار بنویسیم و بخواهیم در مورد آن توضیح بدهیم چرا که بعضی از امور و مسائل چنان آشکار هستند که نیازی نیست از آن گفته یا نوشته و خواهش شود که این امور را انجام بدهید یا ندهید.

مثلا در حالت عادی نیازی نیست که نوشته شود در چهارشنبه سوری این احتمال وجود دارد که یا جانتان را از دست بدهید یا عضوی از بدنتان قطع شود و رعایت کنید اما وقتی این مساله ساده را عده ای با وجود اینکه هر ساله به غلط تکرار می شود و خانواده هایی را سیاه پوش می کند را درک نمی کنند نشان می دهد که هم باید از آن‌ گفت و هم باید نگران کسانی بود که در این حالت کرونایی در خیال بازی صدا، آتش، انفجار و در نهایت قطع عضو و مرگ هستتد.

نمی خواهیم از خطرات چهارشنبه سوری بنویسیم که توضیح واضحات است بلکه می خواهیم بگوییم که یک امسال را به خاطر درگیری کادر درمانی کشور با بیماری کرونا کوتاه بیایید و زحمت جدیدی بر تن و روح خسته کادر درمانی بیمارستان ها اضافه نکنید.

می خواهیم بگوییم که نیروهای خدماتی در شهرها مشغول ضد عفونی کردن شهرها برای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامتی ما و خانواده هایمان هستند پس به خاطر آنها هم شده یک امسال شهر را به آشوب نکشید و کاری نکنید که آنها بخشی از توان خود را برای تمییز کردن شهر از دوده و آتش و خرابکاری ها به کار ببندند.

می خواهیم خواهش کنیم که اگر نمی توانید باری از مشکلات کادر درمانی بیمارستان ها و نیروهای خدماتی بردارید یا نمی توانید حال و روز مردمی که از کار و زندگی افتاده اند و در قرنطینه خانگی هستند را درک کنید حداقل یک لطف و مرحمت بفرمایید برای آنها گرفتاری ایجاد نکنید و یک امسال را به ما ببخشید و در عوض در سال های پیش رو اگر زنده ماندیم هم سه شنبه سوری را بگیرید و هم چهارشنبه را.

به خستگی کادر درمانی هم اگه رحم نمی کنید به خودتان رحم کنید و در این شرایط که بیمارستان ها محل شیوع کرونا است با سوختگی ناشی از چهارشنبه سوری به آنجا نروید که حداقل خود یا خانواده هایتان کرونا نگیرید. نمی ارزد که برای چند دقیقه هیجان یا از انفجار و ترکش ترقه و فشفشه بمیرید یا راهی بیمارستان ها شوید و کرونا بگیرید.

یک امسال را کوتاه بیایید و سال های بعد آنقدر بترکانید که تلفات و خرابی های آن از جنگ های جهانی هم بیشتر شود.