استان پر بحران، بی استاندار هم شد
استان پر بحران، بی استاندار هم شد

شریعتی زمانی را برای رفتن انتخاب کرده که خوزستان حالتی عادی ندارد و به واسطه نارسایی ها و حال بد مردمش در صدر اخبار نشسته است. شریعتی می رود تا استان پربحران؛ بی استاندار و رئیس هم شود.

شایعه رفتن شریعتی استاندار خوزستان به هلال احمر جدی تر از همه شایعاتی است که در طول یکی دو سال اخیر از رفتنشان از خوزستان رسانه ای شده و شاید این آخرین شایعه از مردی باشد که بیشتر از ماندن، به دنبال رفتن بود.

به گزارش پایگاه خبری کاوش اخبار، همان گونه که شایع رفتن شریعتی اینبار جدی تر از گذشته مطرح شده نرفتن شریعتی هم تبعات جدی تری برای او خواهد داشت و همین رفتن و نرفتن های وی باعث شده تا عملا استاندار شریعتی در خوزستان تمام شده باشد و خودش و دیگران منتظر باشند که حتی اگر امروز هم نرود، فردا روزی بیاید که این رفتن ها تایید شود.

مساله دیگر فارغ از بررسی عملکرد کارنامه استاندار شریعتی که قابل بحث است، نوع و زمان رفتن او است، شریعتی زمانی را برای رفتن انتخاب کرده که خوزستان حالتی عادی ندارد و به واسطه نارسایی ها و حال بد مردمش در صدر اخبار نشسته است. شریعتی می رود تا استان پربحران؛ بی استاندار و رئیس هم شود.

استاندار شریعتی در تاریخی قصد رفتن کرده که بحران های ریز و درشتی که نمونه ای از آن همین بارش های اخیر بوده دامن استان را گرفته است، مساله دیگر بحث مربوط به انتخابات مجلس است که در حال حاضر استانداری باید در فکر برگزاری سالم و هر چه باشکوه تر آن با حضور همه طیف های سیاسی باشد.

شریعتی زمانی را برای رفتن انتخاب کرده است که کسی از مسئولان استانی حواسش به خوزستان نیست و نمایندگان مجلس و فرمانداران هر حوزه در حال برنامه ریزی و مهره چینی برای انتخابات هستند و عملا با رفتن وی از استان، همین سطح مدیریتی هم که بود تا استقرار و ثبات مدیریت جدید در این شرایط بحرانی در استان از بین می رود.

شریعتی زمانی دارد می رود که عملا حرف نمایندگان به دلیل نزدیک شدن به پایان دوره آنها در مجلس، دیگر در مرکز خریداری ندارد و خودشان هم ترجیح می دهند بجای رایزنی در مرکز به فکر جمع کردن چند رای بیشتر در حوزه انتخابیه خود باشند، حتی فعالین سیاسی و نخبگان نیز درگیر لیست های انتخاباتی هستند و با این شرایط که کسی حواسش به خوزستان نیست جانشین شریعتی چه کسی و با چه رزومه ای است مساله ای نگران کننده است.

استانی که با سرپرستی اداره می شد حالا قرار است یک سرپرست در نوک هرم مدیریتی آن بشینید و اگر در نهایت فردی توانا به امور هم انتخاب شود مدتی زمان خواهد برد تا نظم مدیریتی در این استان حکمفرما شود. باید نشست و دید معمای رفتن یا نرفتن استاندار شریعتی به کجا ختم می شود و خوزستان در دوران پسا شریعتی به کدام سمت می رود.