داوطلبان ثبت نام را به فردا موکول نکنند
داوطلبان ثبت نام را به فردا موکول نکنند

فرماندار اهواز گفت: انتظار داریم داوطلبین از فرصت امروز برای ثبت نام به خوبی استفاده کنند و به نام نویسی را فردا موکول نکنند زیرا احتمال اینکه فرصت ثبت نام کم باشد وجود دارد.

به گزارش کاوش، جمال عالمی نیسی، امروز ( ۱۵ آذرماه) با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخابی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز هیات اجرایی مرکز انتخابیه ی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تشکیل شد و جلسه ی آن با حضور ۳۰ نفر از معتمدین، هیات نظارت و اعضای اصلی و علی البدل به اتمام رسید که
بعد از پایان زمان ثبت نام یعنی روز یکشنبه شروع به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سیر روند نام نویسی ها تصاعدی است، افزود: تا روز گذشته ۱۴۰ نفر داوطلب برای یازدهمین دوره مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از ۵۰ نفر  در روز پیش ثبت نام کردند.

فرماندار اهواز در خصوص وظایف هیات اجرایی اذعان کرد: این هیات وظیفه ی اجرای انتخابات و رسیدگی به صلاحیت های داوطلبان را دارد و تا پایان انتخابات و اعلام نتایج آن مسئولیت اجرای انتخابات را برعهده دارند.

عالمی نیسی عنوان کرد: خوزستان ۱۴ حوزه ی انتخابی دارد که متشکل از چهار شهرستان است و در هر مرکز حوزه ی انتخابیه یک هیات اجرایی انتخابات تشکیل می شود.