نظرات در رابطه با انتخابات در اهواز مثبت نیست/ باید مردم را قانع کنیم انتخابات بدون جانبداری برگزار می شود
نظرات در رابطه با انتخابات در اهواز مثبت نیست/ باید مردم را قانع کنیم انتخابات بدون جانبداری برگزار می شود

فرماندار شهرستان اهواز گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که از چندین جهت کار بسیار سختی است و  باید در اهواز اعتماد سازی کنیم چرا که شاید دیدگاه ها و نظرات در رابطه با انتخابات در شهرستان اهواز خیلی مثبت نباشد.

به گزارش کاوش، جمال عالمی نیسی  در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز که امروز ( ۲۹مهرماه) در سالن شهید جمال پور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم باید از هم اکنون بستر مناسب انتخابات را فراهم و اعتماد سازی در این زمینه را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به لزوم شفافیت در انتخابات ادامه داد: بستر مناسب انتخابات را باید از هم اکنون در شهرستان اهواز ایجاد و مردم را به نوعی قانع کنیم که انتخاباتی سالم و بدون جانبداری انجام خواهد شد، زیرا این رسالت و وظیفه ی ما است.

فرماندار شهرستان اهواز عنوان کرد: برنامه ی مفصل در این زمینه وجود دارد و بنا داریم فضای  فیزیکی را در فرمانداری اهواز ایجاد کنیم  که تمام کسسانی که در انتخابات شرکت خواهند کرد در  شمارش آراء و روند کار انتخابات حضور فعال داشته باشند.

عالمی نیسی با بیان اینکه تمام مراحل انتخابات را به استحضار مردم می رسانیم تا اهواز کارنامه خوبی در انتخابات داشته باشد، افزود: علی رغم اینکه در اکثر مراکز استانها در سرتاسر کشور شاخص های امنیتی بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد رشد داشته در اهواز ۲ درصد کاهش داشته که نشان دهنده ی این است که ارگان های سیاسی امنیتی، نظامی و انتظامی مشغول پاسداری از امنیت شهرستان هستند.

وی بیان کرد: بیش از ۳۲ باند مرتکبین جرایم خشن در اهواز شناسایی شده و تعداد قابل توجهی از اعضای آنها کشته شدند و تلاش های شبانه روزی مسولین مربوطه در این زمینه باعث شد بستر امنیتی در اهواز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در وضعیت مناسبتری به سر ببرد.

فرماندار اهواز اذعان کرد: شورای تامین شهرستان علی رغم اینکه در مدت پانزده ماه تشکیل ۳۰ جلسه برای آن  تکلیف شده بود  اما در این مدت ۵۶ جلسه داشته است که حدود دو برابر تعداد جلسات مقرر شده است.

جمال عالمی نیسی اضافه کرد: توانستیم با تلاش های همشهریان و دستگاه های اجرایی مقداری از خسارات های سنگین سیل را پرداخت کنیم.