مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان اعلام کرد: ادارات و مدارس خوزستان در روز چهارشنبه تعطیل نیست.

سعید رضوانی اظهار داشت: اخباری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی ادارات و مدارس منتشر شده که کذب محض است و هیچ‌گونه تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است بنابر این مدارس و ادارات استان فردا دائر است و کارکنان دولت و دانش آموزان باید در محل کار و تحصیل خود حاضر شوند.

وی اضافه کرد: برای روز یکشنبه هفته آینده یعنی یک روز بعد از اربعین هم هنوز تصمیمی در زمینه تعطیلی ادارات و مدارس گرفته نشده است ولی این موضوع در دستور کار شورای تامین استان قرار دارد که در صورت تعطیل شدن ادارات و مدارس پس از اعلام نظر شورای تامین استان از طریق مراجع قانونی و رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان احتمال داد شورای تامین استان بخاطر رفاه حال زائران بازگشتی از مراسم اربعین برخی مدارس و ادارات در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی را در روز یکشنبه تعطیل کند ولی هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

استان خوزستان به واسطه ۲ مرز شلمچه و چذابه هم اکنون شاهد حضور سیل عظیمی از زائران اربعین حسینی است که از طریق این ۲ مرز عازم عتبات عالیات شده اند.

از ابتدای ماه صفر تا روز ۲۲ مهر ماه بیش از یک میلیون و۱۰۰ هزار نفر از طریق ۲ مرز چذابه و شلمچه به عتبات عالیات سفر کرده اند.

منبع: ایرنا