ضرب الاجل ۷۲ ساعته برای کیسون
ضرب الاجل ۷۲ ساعته برای کیسون

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: شرکت کیسون به عنوان پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز باید ظرف مدت ۷۲ ساعت آینده موضع خود برای همکاری یا قطع همکاری در این پروژه را به صورت شفاف اعلام کند.

به گزارش کاوش، بابک دین پرست شامگاه دوشنبه در نشست تخصصی بررسی مشکلات قطار شهری اهواز بیان کرد: ظرف مدت ۱۰ روز پس از اعلام ادامه همکاری، شرکت کیسون باید کارگاه های قطار شهری را راه اندازی کند تا شهروندان شاهد به حرکت درآمدن این پروژه باشند.

وی با بیان اینکه اگر پاسخ شرکت کیسون برای ادامه همکاری با پروژه قطار شهری اهواز مثبت باشد نباید هیچ پیش شرطی را مطرح کند، افزود: پیش از این توافقی میان شرکت کیسون و شهرداری اهواز در پنج بند منعقد شده است که همان توافق باید مبنای کار آنها قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور با اشاره به اینکه یکی از نگرانی های شرکت کیسون برای ادامه همکاری با پروژه قطار شهری اهواز پرداخت نشدن صورت وضعیت ها است که شهردار اهواز قول پرداخت هفتگی آنها را داده است، تصریح کرد: شهرداری اهواز در صورت راه اندازی مجدد کارگاه های این پروژه باید به به دنبال تامین نقدینگی باشد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه یک فرصت مجدد به شرکت کیسون داده شود تا این پروژه را تکمیل کند، اضافه کرد: بلاتکلیف ماندن این پروژه به صلاح هیچکس نیست.

دین پرست ضمن تاکید بر اینکه شرکت کیسون برای بازگشت اعتبار خود هم که شده باید پروژه قطار شهری اهواز را تکمیل کند، خاطرنشان کرد: بند دوم و سوم توافقنامه امضا شده بین طرفین پروژه مبنی بر شروع به کار سریع کیسون و نیز تامین منابع مالی به روش های مختلف همچون تهاتر املاک باید در دستور کار قرار گیرد.