باباپور: شهردار فضا را آلوده و محدود کرده است/ مالی: افتخار شورا عقیم سازی سگ های ولگرد است/ جهانبخشی: افتخار شورای پنجم پاک دستی است نه عقیم سازی/ فلسفی:  رسانه های طرفدار شهردار هجمه  وارد می کنند/ شهردار: تیم رسانه ای ندارم اما بعضی ها دارند/ حیدری: هر کسی تملق کند پست مدیریتی می گیرد/ شهردار: حرف های حیدری خلاف واقع و افترا است
باباپور: شهردار فضا را آلوده و محدود کرده است/ مالی: افتخار شورا عقیم سازی سگ های ولگرد است/ جهانبخشی: افتخار شورای پنجم پاک دستی است نه عقیم سازی/ فلسفی:  رسانه های طرفدار شهردار هجمه  وارد می کنند/ شهردار: تیم رسانه ای ندارم اما بعضی ها دارند/ حیدری: هر کسی تملق کند پست مدیریتی می گیرد/ شهردار: حرف های حیدری خلاف واقع و افترا است

نودمین جلسه ی شورای شهر اهواز با موضوع طرح سوال از شهردار در حالی برگزار شد که حاشیه ها و جنجال های بسیاری به همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری کاوش،، نائب رییس شورا خطاب به شهردار گفت: در پاسخ به گفته ی شاعری مبنی براینکه اگر بعضی تغییرات مدیریتی انجام نمی شد امروز بعضی از صحبت ها و اعتراضات نیز مطرح نمی شد، اظهارکرد: چرا انگشت اتهام به سمت کسی می گیرید که به شما تذکر داده است.

مهران باباپور خطاب به شاعری  ادامه داد: شما تیم مدیران خود را با هدف و برای  جریان خاصی برسر کار قرار داده اید و رسانه ها و مردم نیز این را می دانند، همچنین درپی انتقام هستید و حتی همین امروز که بنده این صحبت ها را کردم آن دسته از کارمندان شهرداری را که با من در ارتباط هستند را اخراج می کنید.

این عضو شورا بیان کرد: فضا را آنقدر آلوده و محدود کرده اید که اجازه ی یک تذکرشورا را به شهرداری نمی دهید. شما گفتید من جزو شورا و عضو چهاردهم آن هستم اما به هشت نفر از اعضای شورا اتهام می زنید و با شورای سوم ارتباط برقرار کرده اید، حتی انتصابات مدیریتی شما نیز متعلق به همان شورا است.

باباپور در خصوص  عدم نتیجه طرح ساماندهی سگ های بلاصاحب نیزخطاب به رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری گفت: باتوجه به زاد و ولد زیاد سگ ها و فرمول و سرعت کندی که در این زمینه در پیش گرفته اید نتیجه ی قابل قبولی در این خصوص حاصل نمی شود.

افتخار شورای پنجم در پاک دستی نه عقیم سازی سگ ها

مازیارجهانبخشی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا خطاب به معاون اجرایی سازمان پسماند شهرداری  گفت: افتخار شورای پنجم در اقتدار، پاک دستی و انجام پروژه های عمرانی است نه عقیم سازی سگ های بلاصاحب.

گفتنی است مالی، معاون اجرایی سازمان پسماند قبل از این اظهار کرد: از ابتدای مردادماه سال جاری تاکنون ۲۱۰ سگ عقیم سازی شده و پیش بینی می شود که تا پایان دوره پنجم شورای شهر ۲ هزار سگ عقیم سازی شوند که این امر افتخار شورای پنجم است و در کارنامه ی این شورا این موضوع به عنوان حل این معضل ثبت می شود.

انتقاد شهردار به تذکر و طرح سوال زودهنگام خود

شهرداراهواز گفت: درتاریخ ۲۳ مردادماه امسال تذکراتی در رابطه با مسایل ساماندهی دستفروشان و وانت بارهای دوره گرد، ساماندهی سگ های بلاصاحب، مدیریت پسماند و عدم ثبات مدیریتی داده شد و در تاریخ ۱۶ شهریورماه طرح سوال شد که این مدت زمان کمی برای حل این مشکلات بود.

تیم های رسانه ای به دنبال تخریب

محمدجعفرفلسفی از اعضای شورای شهراظهارکرد: یکی از اعضای شورای شهرطبق قانون از شهردار طرح سوال کرده اما هجمه بسیاری به این عضو در رسانه های طرفدار شهردار وارد شد.

شاعری شهرداراهواز در خطاب به این سخن گفت: من هیچگونه تیم رسانه ای ندارم اما بعضی افراد با تشکیل تیم های رسانه ای به دنبال تخریب هستند که با مطرح  شدن برخی صحبت های این جلسه خاستگاه و منشا این گروه ها مشخص شد.

هرکسی تملق کند پست مدیریتی می گیرد

رییس کمیسیون حقوقی و املاک خطاب به شاعری شهردار اهواز گفت: هرکسی تملق کند پست مدیریتی می گیرد، در طول چهارماه مدیریت شهری شما زمینه ی تملق و چاپلوسی در فضای شهری و مدیریتی به وجود آمده است و هر فردی تملق کند پست می گیرد.

حسین حیدری افزود: همچنین تهدید و ارعاب و تهمت و افترا با مدیریت شما در فضای شهر ایجاد شده است به نحوی که مدیری حق اعتراض به شما را ندارد چرا که یا برکنار می شود و یا تهمت به او زده می شود.

وی با اشاره به اینکه قرارنیست مشکلات از شهرداری به شهردار دیگر ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: دلیل تغییر شهردارسابق و انتصاب شما چه بود؟ غیر از حل مشکلات؟

مطالب گفته شده خلاف واقع و افترا است

شهردار در پاسخ اظهار کرد: مطالبی که از سوی آقای حیدری گفته شد خلاف واقع و افترا است.

شاعری در خصوص تغییر و تحولات سمت های مدیریتی و عدم ثبات مدیریت گفت: قرار نیست لزوما شخص ویژه ای مسئول باشد، چرا اصرار روی اشخاص خاصی دارید؟

وی اضافه کرد : اگر بعضی تغییرات مدیریتی انجام نمی شد امروز بعضی صحبت ها و اعتراضات هم گفته نمی شد.