[ad_1] خبرگزاری مهر: علیرضا محجوب در جلسه شورای اداری شهرستان ری با بیان این که داشتن شورای شهر مستقل طبق قانون حق شهرستان ری است، گفت: این مساله در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در حال بحث و بررسی است. وی سپس با بیان این که حداقل ۱۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه در […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: علیرضا محجوب در جلسه شورای اداری شهرستان ری با بیان این که داشتن شورای شهر مستقل طبق قانون حق شهرستان ری است، گفت: این مساله در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در حال بحث و بررسی است.

وی سپس با بیان این که حداقل ۱۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه در سال جاری داریم، افزود: بخش اعظمی از این مشکلات به دلیل تحریم ها است، اما از این معضل نیز عبور خواهیم کرد، چرا که ما نشان دادیم، در شرایط سختی و تحریم مدیریت بهتری خواهیم داشت، زمانی که تحریم برداشته می شود، اقتصاد ما بیش از پیش وابسته به نفت خواهد شد و همه چیز ما بوی نفت می گیرد و این به زیان کشور است.

محجوب ادامه داد: در سال های اخیر ۵۵ الی ۶۰ درصد درآمدهای سالانه ما وابسته به نفت و مابقی غیرنفتی بوده و نفت خام نیست، سال ۹۶ و ۹۷ صادرات غیرنفتی کشور بیش از صادرات نفت خام شد.

وی از تسلط بانک مرکزی بر قیمت ارز خبر داد و افزود: قیمت ارز مورد قبول ما نبود و بارها نیز گفتیم، این نرخ اصلاح خواهد شد.

نماینده مردم ری، تهران، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط امروز ما آسان نیست و باید بودجه را در ضروری ترین محل صرف کنیم.

[ad_2]