[ad_1] خبرگزاری مهر: ضمن بیان اینکه دو شکارچی متخلف در دامغان دستگیر شدند، ابراز داشت: طی روزهای اخیر، دو شکارچی غیرمجاز به دلیل اقدام به شکار پرندگان وحشی در مناطق آزاد جنوب غربی روستای قوشه، توسط مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست مورد شناسایی قرار گرفتند. وی افزود: پرونده این شکارچیان که در منطقه موسوم به زِراوه […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: ضمن بیان اینکه دو شکارچی متخلف در دامغان دستگیر شدند، ابراز داشت: طی روزهای اخیر، دو شکارچی غیرمجاز به دلیل اقدام به شکار پرندگان وحشی در مناطق آزاد جنوب غربی روستای قوشه، توسط مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست مورد شناسایی قرار گرفتند.

دستگیری ۲ شکارچی متخلف در دامغان

وی افزود: پرونده این شکارچیان که در منطقه موسوم به زِراوه اقدام به شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در فصل ممنوعه و بدون داشتن مجوز شکار از سازمان حفاظت محیط‌زیست کردند به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رئیس اداره محیط‌زیست دامغان ضمن بیان اینکه از این متخلفان یک قبضه سلاح شکاری دولول و لاشه دو قطعه تیهوی وحشی کشف و ضبط شد، ابراز داشت: اگر چه این موارد در دادگاه رسیدگی و متخلفان ناگزیر به پرداخت خسارت هستند اما ضرر و زیان ناشی از خسارات وارده ناشی از صید و شکار به محیط‌زیست به‌هیچ‌وجه قابل جبران نیست.

آذرپور اضافه کرد: از مردم و طبیعت گردان تقاضا می‌شود برای پیشگیری از این حوادث در صورت مشاهده هرگونه ردی از شکار یا وجود شکارچیان حتماً مراتب را با نیروی انتظامی یا یگان حفاظت محیط‌زیست اطلاع دهند تا موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود.

[ad_2]