یک آیین معارفه و این همه ناراضی!
یک آیین معارفه و این همه ناراضی!

آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز برگزار شد و در این آیین همه سخنرانان و حتی خود مدیران آب و فاضلاب اهواز از وضعیت شبکه آب و فاضلاب اهواز ناراضی بودند.

به گزارش پایگاه خبری کاوش؛ خلاصه ای از این سخنرانی ها بدین شرح است. حجت الاسلام ابولحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز: پس زدگی ها بسیار فاضلاب در مناطق تازه ساخت قابل قبول نیست/ بخشی از مشکلات حوزه آب و فاضلاب اهواز زیر ساختی است/ انتظار می رود حداقل مطالبات مردم اهواز در دسترسی به آب سالم و سیستم بدون مشکل فاضلاب تحقق یابد.

فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان: مشکلات موجود در فاضلاب اهواز نگران کننده است و رفع این معضلات به یک نگاه ملی نیاز دارد/ شرایط سیل بندها، معابر و شبکه آب و فاضلاب باید بهتر از زمان پیش از سیلاب شود اما در حال حاضر حتی مشابه زمان سیلاب نیز نشده است.

مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: ظرفیت مخازن ذخیره اهواز نسبت به میزان مصرف کمتر است/ بازسازی شبکه فاضلاب باید در اولویت کار مدیرعامل جدید باشد.

فردوس کریمی مدیرعامل پیشین شرکت آبفای اهواز: مشکل اساسی اهواز بحث فاضلاب است

صادق حقیقی پور سرپرست سابق شرکت آب و فاضلاب اهواز: بیش از ۶۵ کیلومتر از شبکه فاضلاب اهواز ریزش کرده و یا در آستانه ریزش است/ حدود ۵۰ درصد از لوله های به کار رفته در شبکه فاضلاب اهواز از نوع آرنست بتنی بدون پوشش داخلی است که برای محیط خورنده فاضلاب مناسب نیستند/ مشکلات افت فشار و پس زدگی فاضلاب به متناسب نبودن جمعیت با ظرفیت شبکه بر می گردد.

بهنام مریدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز: خطوط فاضلاب و آب در این شهر قدمتی ۶۰ ساله دارد/ امیدواریم در یک دوره ۲ ساله بتوانیم مشکلات پس زدگی فاضلاب را در اهواز حل کنیم

وقتی مسئولین و متولیان کار خود این چنین از شرایط حاکم بر آب و فاضلاب اهواز ناراضی هستند دیگر مردم چه بگویند، البته منتقد بودن از شرایط در بین همه مسئولین به یک رسم تبدیل شده و کسانی که باید پاسخگوی اعمال و کردار خود باشند در قامت یک منتقد از شرایط موجود انتقاد می کنند. گویا قرار است دیگرانی که هیچ مسئولیتی در به وجود آمدن این شرایط نداشته اند آستین بالا بزنند و مشکلات را حل کنند.