تجلیل مدیرکل کانون پرورش فکری و جمعی از اهالی رسانه از پدرام طاهری روزنامه نگار خوزستانی+تصاویر
تجلیل مدیرکل کانون پرورش فکری و جمعی از اهالی رسانه از پدرام طاهری روزنامه نگار خوزستانی+تصاویر

جمعی از اهالی رسانه خوزستان به همراه مدیرکل کانون پرورش فکری به مناسبت روز خبرنگار از پدرام طاهری پیشکسوت رسانه ای که به دلیل بیماری چشم، خانه نشین شده، تجلیل کردند.

به گزارش کاوش؛ پدرام طاهری از خبرنگارن بنام و باسابقه خوزستان است که در حوزه های فرهنگی و هنری خوزستان گزارش ها و مصاحبه های درخشنده ای ارائه کرده و در سومین جشنواره مطبوعات خوزستان نیز رتبه دوم بخش مصاحبه را کسب کرد.

طاهری سابقه ۱۰ سال فعالیت رسمی در رسانه ای استان را دارد و به واسطه ثبت وقایع و آنالیز فرهنگ خوزستان یک دایره المعارف در این حوزه به شمار می رود.

پدرام طاهری چند سالی ست از بیماری Rp (تار شدن بینایی) در رنج است و حتی از عهده کارهای روزمره خود بر نمی آید، وی مورد بی مهری قرار گرفته و نیازمند دستان مهربانی است که بینایی را به او برگرداند.

پدرام طاهری از سرمایه های رسانه ای خوزستان است و بخشی از بینایی اش را به دلیل دغدغه های رسانه ای از دست داده است، انصاف نیست که به دلیل ناتوانی مالی سهم او از زندگی تاریکی شود.

در این مراسم، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری ، حبیب بهرامی پیشکسوت رسانه ای خوزستان، احسان سپهوند، مرتضی آژند، مصطفی حلالی، مصطفی نظاری، بهراد قاسمی،ماهان محمدزاده ، علی لطیفی، محسن ممبینی و هادی خوش سیما حضور داشتند.