[ad_1] ایرنا: برخورد ۲ دستگاه تریلر در محور تاکستان بویین زهرا منجر به مرگ ۲ تن از سرنشینان و مصدومیت یکی دیگر از آنها شد. معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین در این خصوص گفت: در ساعت ۲۱:۴۰ روز گذشته در پی تماس دیسپج اورژانس با مرکز EOC هلال احمر استان مبنی بر […]

[ad_1]

ایرنا: برخورد ۲ دستگاه تریلر در محور تاکستان بویین زهرا منجر به مرگ ۲ تن از سرنشینان و مصدومیت یکی دیگر از آنها شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین در این خصوص گفت: در ساعت ۲۱:۴۰ روز گذشته در پی تماس دیسپج اورژانس با مرکز EOC هلال احمر استان مبنی بر اعلام حادثه برخورد دو دستگاه تریلی با یکدیگر در کیلومتر ۵ محور تاکستان – بوئین زهرا، بلافاصله عوامل امدادی پایگاه نرجه به صحنه حادثه اعزام شدند.

حکمت الله هاشمی با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان در دم جان باخته و یک نفر دیگر به شدت مصدوم شد افزود: افراد فوتی و مصدوم توسط نجاتگران پایگاه نرجه و با استفاده از ابزارهای ست نجات رهاسازی شدند و فرد مصدوم جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس مستقر در صحنه حادثه تحویل داده شد.

وی اضافه کرد:با توجه به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی استان در آخرین روزهای هفته این چهارمین حادثه ناگوار جاده ای در یک روز بود که نجاتگران هلال احمر استان حضور پررنگ و تاثیر گذاری در آن داشتند.

هاشمی ادامه داد: در یکی از این حوادث واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور فرعی روستای انجیلاق- شکرناب منجر به مرگ یکی از سرنشینان خودرو و مصدومیت یکی دیگر از آنها شد.

وی افزود: فرد فوتی و مصدوم محبوس شده در خودرو توسط نجاتگران پایگاه محمدیه با استفاده از ست های هیدرولیک رهاسازی شدند و مصدوم جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل اورژانس شد.

هاشمی همچنین از یک حادثه واژگونی موتورسیکلت در جاده قزوین- رازمیان خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹:۳۰ دیروز در پی تماس دیسپج اورژانس با مرکز EOC هلال احمر استان اطلاع رسانی و بلافاصله تیم واکنش سریع استان مستقر در بوستان فدک به صحنه حادثه اعزام شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین افزود: در این حادثه ناگوار که راکب موتورسیکلت دچار مصدومیت شدید از ناحیه سر شده بود پس از تثبیت پزشکی با مشارکت تکنسین های اورژانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

[ad_2]