[ad_1] باشگاه خبرنگاران: سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در شهر الوان، بلافاصله ماموان پلیس با چند اکیپ عملیاتی به محل درگیری اعزام شدند. وی بیان داشت: در بررسی‌های بعمل آمده در جریان این نزاع دسته جمعی طایفه‌ای یک نفر […]

[ad_1]

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در شهر الوان، بلافاصله ماموان پلیس با چند اکیپ عملیاتی به محل درگیری اعزام شدند.

وی بیان داشت: در بررسی‌های بعمل آمده در جریان این نزاع دسته جمعی طایفه‌ای یک نفر ۴۵ ساله با سلاح شکاری فوت و ۱۳ نفر دیگر زخمی که جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند که حال عمومی آن‌ها نیز مساعد می‌باشد.

سرهنگ بهاروند تصریح کرد: با حضور چند اکیپ از ماموران پلیس در محل درگیری و انجام اقدامات کنترلی و پیشگیرانه نظم و امنیت حاکم و اوضاع تحت کنترل است.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه دستگیری عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارند، از طرفین دعوی خواست: هرگونه مطالبه گری خودرا از مجاری قانونی و دستگاه قضایی پیگیری کنند.

سرهنگ بهاروند افزود: تحقیقات تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم شهروندان اعلام خواهد شد.

[ad_2]