اظهارات متناقض استاندار خوزستان و انتصاب یک فرماندار ضد اعتدالی و موافق ریاست جمهوری محسن رضایی

استاندار خوزستان با اشاره به انتصابات مدیران استان گفت: بنا نیست همه افرادی که انتصاب می کنیم مطلوب همه باشند هر چند برای یک انتصاب مجموع شرایط محیطی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بررسی می‌شود.

 غلامرضا شریعتی شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران در استانداری خوزستان اظهار داشت: حتی همه انتصاباتی که خودم انجام می‌دهم ممکن است همه اش مطلوب خودم نباشد چرا که مجموعه ای از شرایط منجر به تصمیم می‌شود و اگر همه انتصابات تصمیم من باشد به نوعی خود رایی می‌شود. 

وی گفت: برای یک انتصاب با توجه به شرایط، نمره قبولی را در نظر می گیریم و سعی من در همه انتصابات این است که از افراد اصلح مشورت بگیرم. 

استاندار خوزستان بیان کرد: وقتی انتصابی صورت گرفت نیز باید آن انتصاب را بر اساس عملکرد، کارکرد، و نگاهش به حوزه تخصصی رصد و پایش کرد. 

به گزارش کاوش، اظهارات اخیر استاندار خوزستان در حالی ست که به گفته وزارت کشور ، در کنار تعهد و تدین و سوابق مفید مدیریتی، وفاداری کامل به برنامه ها و سیاست های رئیس محترم جمهور و همسویی با برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید  و نهایتاً برخورداری از مشی اعتدالی و قدرت تعامل با ظرفیت های موجود در مناطق باید به عنوان چارچوب اصلی انتخاب ها و انتصاب ها در نظر گرفته شود. 

آخرین انتصاب استاندار خوزستان و تعیین فرماندار مسجدسلیمان ، انتقادات فراوانی به نوع انتصابات استاندار دولت تدبیر و امید در استان برانگیخته است.

به گفته منتقدان، فرماندار جدید مسجدسلیمان از مخالفان سرسخت چهره های اعتدالی از جمله مرحوم آیت الله هاشمی و مدافع تمام عیار سیاست های محسن رضایی است. بنا بر گفته های فرماندار جدید مسجدسلیمان، محسن رضایی بهترین شرایط را برای ریاست جمهوری دارد و در انتخابات با رمز مبارک یا اباالفضل با رای قاطع به اقای دکتر محسن رضایی مشکلات اقتصادی را بر خواهیم داشت.