وزیر اطلاعات در اهواز: انتخابات جلوه‌ای دیگر از اتحاد ملت ایران است
وزیر اطلاعات در اهواز: انتخابات جلوه‌ای دیگر از اتحاد ملت ایران است
بار دیگر در آستانه انتخابات، اتحاد، همبستگی، وحدت، همراهی و قرار گرفتن صف واحد، مقابل دشمنان و تمام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان خواهیم داد.

وزیر اطلاعات انتخابات را جلوه‌ای دیگر از اتحاد ملت ایران دانست و گفت: ملت شریف ایران در انتخابات امسال بازهم اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان نظام خواهند کشید.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب روز جمعه در بیست و دومین گردهمایی بزرگ فرماندهان و رزمندگان تیپ مستقل امام حسن مجتبی (ع) در اهواز با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: بار دیگر در آستانه انتخابات، اتحاد، همبستگی، وحدت، همراهی و قرار گرفتن صف واحد، مقابل دشمنان و تمام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان خواهیم داد.

بیست و دومین گردهمایی رزمندگان تیپ ۱۵ امام حسن مجتبی (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین خطیب وزیر اطلاعات ، در پادگان شهید غلامی اهواز برگزار شد.
گردهمایی رزمندگان تیپ ۱۵ امام حسن مجتبی (ع) هرسال در هفته اول اسفند برگزار می‌شود و فرماندهان ، جانبازان و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس در این مراسم حضور دارند.

در حاشیه این گردهمایی نمایشگاه عکس و روایت دیروز به نسل امروز برای بازدید حاضران برپا شد.

تیپ امام حسن مجتبی (ع) از آغاز جنگ تحمیلی تا به امروز ماموریت‌های مختلفی در داخل و خارج کشور انجام داده است.