خوزستان از فردا بارانی می‌شود
خوزستان از فردا بارانی می‌شود
تا اواخر روز شنبه شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد متوسط تا شدید، تندباد لحظه‌ای، تگرگ و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان از اواسط فردا خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، امروز، ۲۴ بهمن تا اواسط وقت فردا جو نسبتا پایداری را روی استان خوزستان نشان می‌دهد که سبب وقوع مه رقیق و یا افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد شد.

وی افزود: از اواسط روز چهارشنبه با تاثیر سامانه بارشی فعال و فراگیر به استان خوزستان تا اواخر روز شنبه شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد متوسط تا شدید، تندباد لحظه‌ای، تگرگ و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود.

سبزه‌زاری ادامه داد: اوج بارش‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمالی، شمال شرقی و شرقی مورد انتظار است. شمال خلیج فارس نیز از اواسط چهارشنبه تا اواسط روز شنبه مواج و همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه و آغاجاری با ۲۶.۳ و  ایذه با  ۳.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۵.۴ و ۹.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.