روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان روابط عمومی برتر صنعت آب و برق کشور شد
روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان روابط عمومی برتر صنعت آب و برق کشور شد
در جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر شد.

در جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، امروز سه‌شنبه جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، همایون حائری معاون برق و انرژی وزیر نیرو، مصطفی رجبی‌مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر و دیگر مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور برگزار و از روابط عمومی‌های برتر و منتخب با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

در همین راستا روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل عملکرد مناسب در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی هیئت داوران در تابستان ۱۴۰۲، برای دومین سال پیاپی شایسته دریافت لوح برتر شناخته شد و سید حجت‌اله موسوی مدیر دفتر روابط عمومی با دریافت این لوح‌ برتر در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق وزارت نیرو، مورد قدردانی قرار گرفت.

در این جشنواره همچنین از سید حجت‌اله موسوی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در برگزاری نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعتی برق ایران، با اهدای لوح تقدیر با امضای وزیر نیرو قدردانی به عمل آمد.

در لوح تقدیر اهدایی وزیر نیرو آمده است: توسعه، رشد و اعتلای زیست‌بوم نوآوری نیرو، نیازمند افرادی متخصص، دلسوز و آگاه از مسائل نوآورانه است. از بسترهای موثر در این زمینه، فن‌بازارها هستند که برگزاری نخستین جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق ایران، فرصت مناسبی فراهم نمود تا فرایند ایده تا بازار صنعت برق در یک نگاه دنبال شود. این رویداد توانست شرکت‌های فناور و دانش بنیان و جامعه اساتید دانشگاهی، دانشجویان و نخبگان کشور را به خوبی هم‌رسانی کند.

لازم می‌دانم از تلاش‌های متعهدانه جناب‌عالی در به ثمر نشستن شایسته این رویداد تقدیر کنم.

امید است در پناه خداوند متعال، شاهد به بار نشستن حاصل این زحمات در پیشرفت و درخشش صنعت برق کشور باشیم.

گفتنی است آذرماه سال جاری نیز روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر ” نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران” انتخاب و تندیس و لوح سپاس دریافت کرد.

پیش از این نیز روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل عملکرد مناسب متناسب با ماموریت‌های شرکت، موفق به کسب چندین رتبه‌ برتر در جشنواره‌ و همایش‌های مختلف شده و از سوی شرکت توانیر و وزارت نیرو نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.