پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی فقیه خوزستان در پی حادثه تروریستی کرمان
پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی فقیه خوزستان در پی حادثه تروریستی کرمان
استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیام‌هایی را صادر کردند.

استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیام‌هایی را صادر کردند.

به گزارش کاوش اخبار حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در این پیام آورده‌است: عظمت و سنگینی حادثه گلزار شهدای کرمان ناراحت و بهت زده‌مان کرده است. دشمن جرار و غدار صهونیستی که هم اکنون در غزه مقاوم و قهرمان دستش به خون بیش از ۲۲ هزار فلسطینی آلوده است همان جنایت را در ایران اسلامی انجام داده است. اسرائیل رژیم کودک کشی است که نظیر آن را در تاریخ در مثل فرعون و نمرود می‌توان یافت و خواری و ذلت این رژیم سفاک آن قدر به اوج رسیده که برای انتقام چاره‌ای جز کشتار زنان و کودکان بی‌گناه نمی‌بیند.

در ادامه آمده است: بی شک مردان غیور سردار سلیمانی انتقام خون مظلومانه زائران آن سردار عزیز را از عاملان و طراحان آن خواهند گرفت.

در ایان این پیام عنوان شده است: این جانب به خانواده‌های شهدای مظلوم این حادثه ترویستی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو مقام و مرتبت این شهدای عزیز را تقاضا می‌کنم همچنین عافیت و صحت کامل مجروحان حادثه را از خداوند مسئلت می‌کنم.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان در گفت وگو با ایرنا تایید کرد که این ۲ انفجار تروریستی بوده است.

پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در کرمان

همچنین علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در ۲ انفجار تروریستی در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: در چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر دست‌های خبیث عُمّال استکبار جنایت دیگری را رقم زدند و با ۲ انفجار تروریستی در مسیر زائران آن شهید در گلزار شهدای کرمان، جمعی از هموطنان را به شهادت رساندند. به طور حتم چنین حرکت‌های شقاوت آمیز و ظالمانه، حاکی از زبونی دشمن غدّار و ناامیدی از مقابله‌ی رو در رو با فرزندان غیور ملت است

در ادامه این پیام عنوان شده است: اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.