آیین بزرگداشت شهدای کرمان در خوزستان برگزار می‌شود
آیین بزرگداشت شهدای کرمان در خوزستان برگزار می‌شود
با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان خوزستانی آیین بزرگداشت شهیدان عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در خوزستان برگزار می‌شود.

با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان خوزستانی آیین بزرگداشت شهیدان عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم آیین بزرگداشت شهیدان عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف استان خوزستان برگزار می‌شود.

آیین بزرگداشت شهیدان عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان خوزستانی در اهواز دیار شهید خالد ماموسیان و شهید بیژن ماسوریان برگزار می‌شود.

این آیین روز پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود که اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و علما و روحانیون در این برنامه شرکت می‌کنند.

آیین بزرگداشت شهیدان عملیات تروریستی کرمان در مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز واقع در نهضت‌آباد، خیابان علوی برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام میراحمدرضا مرادحاجتی در این برنامه سخنرانی می‌کنند.

همچنین آیین بزرگداشت دیگری برای شهیدان عملیات تروریستی کرمان در روز پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۲۱ برگزار می‌شود که جمعی از جوانان و نوجوانان ولایتمدار و انقلابی در این آیین معنوی حضور می‌یابند.

آیین بزرگداشت شهیدان عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) اهواز واقع در آسیا آباد، خیابان ۱۲ برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام سیدعباس جعفرنژاد در این برنامه سخنرانی می‌کند.

در آیین بزرگداشت شهیدان عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان مصطفی مروانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان خوزستان نیز مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌کند.

مردم دزفول و همشهریان شهید حسین ولایتی‌فر و شهید سعید زارع نیز در محکومیت ترور زائران مزار شهید القدس حاج قاسم سلیمانی اجتماع می‌کنند.

این اجتماع روز پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۳۰ حرم مطهر حضرت سبزقبا(ع) آغاز می‌شود که دزفولی‌ها یاد و خاطره شهدای عملیات تروریستی در کرمان را نیز گرامی می‌دارند.

همچنین تجمع مردم غیور آبادان در محکومیت حمله تروریستی به زائران مرقد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان برگزار می‌شود.

این تجمع روز پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود که در اجتماع مردم آبادان، از سوی همشهریان شهید سیدرضا ثابتی، شهید یونس بحر و شهید علی صالحی‌مجد یاد شهیدان عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان نیز گرامی داشته می‌شود.

تجمع مردم غیور آبادان در محکومیت حمله تروریستی کرمان در حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) واقع در طره خضر نبی(ع) برگزار می‌شود که اقشار مختلف مردم به‌ویژه عشایر و شیوخ طوایف عرب در آن شرکت می‌کنند.

در پی عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از مردم و هموطنان عزیز، تجمع امت حزب‌الله زیدون در شهر سردشت برای عرض تسلیت و محکومیت این جنایت ددمنشانه برگزار می‌شود.

این تجمع روز پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در گلزار شهدای شهر سردشت زیدون برگزار می‌شود که اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این اجتماع حضور می‌یابند.

عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد که بر اساس اعلام وزیر بهداشت ۸۴ نفر در این عملیات‌های تروریستی به شهادت رسیدند.