پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای غرب و جنوب خوزستان
پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای غرب و جنوب خوزستان
از فردا موج ضعیفی از جنوب خوزستان عبور می‌کند که برای ساعتی باعث افزایش ابرناکی و احتمال بارش‌های پراکنده و ضعیفی در غرب و جنوب استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به موج ضعیفی بارشی از استان گفت: این موج ساعتی باعث افزایش ابرناکی و احتمال بارش‌های پراکنده باران در غرب و جنوب استان خواهد شد.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه زاری در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی همچنان تا فردا جو نسبتاً پایداری برای استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: پدیده غالب تا فردا مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد بود.

وی خبر داد: از فردا موج ضعیفی از جنوب خوزستان عبور می‌کند که برای ساعتی باعث افزایش ابرناکی و احتمال بارش‌های پراکنده و ضعیفی در غرب و جنوب استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: از اواخر روز جمعه سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

سبزه زاری تصریح کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۲.۸ و ایذه با ۱.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۱۹.۱ و حداقل به ۶.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.