استاندار خوزستان: پل ثابت عنافچه خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار خوزستان: پل ثابت عنافچه خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
اصلی ترین پایه پل«P4» انجام شده است و امیدواریم طی وعده ای که از سوی پیمانکار داده شده تا حداکثر خردادماه کار را به اتمام برسانند.

استاندار خوزستان از پیشرفت پیشرفت ۵٧ درصدی پل ثابت عنافچه خبرداد و گفت: ٣٠٠ میلیارد تومان در سفر دوم هیئت دولت برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

به گزارش کاوش اخبار، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز شنبه ٢٢ مهرماه در بازدید ازپل ثابت عنافچه بیان داشت: کار ساخت پل ثابت عنافچه نسبت به بازدید اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، اصلی ترین پایه پل«P4» انجام شده است و امیدواریم طی وعده ای که از سوی پیمانکار داده شده تا حداکثر خردادماه کار را به اتمام برسانند.

وی تصریح کرد: با افتتاح این پل ساکنان منطقه و شهرهای اطراف می توانند با استفاده از این مسیر مسیرهای ترددشان را کوتاه کنند و در حمل و نقل مشکلی نخواهند داشت.

استاندار خوزستان با اشاره به پیشرفت ۵٧ درصدی پل ثابت عنافچه عنوان داشت: وزارت نفت از محل مسوولیت های اجتماعی خود بخشی از مواردمالی این پروژه را تامین می کند و تاکنون عملکرد شایسته ای داشته است؛ سایر موارد مالی این پروژه به برنامه ریزی سازمان برنامه بودجه و دولت باز می گردد.

حسینی محراب با بیان اینکه نمی گذاریم مشکلات مالی مانع از اجرای پروژه پل ثابت عنافچه شود، تصریح کرد: ٣٠٠ میلیارد تومان در سفر دوم هیئت دولت برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

گفتنی است، عملیات اجرایی ساخت پل ثابت دهستان عنافچه به طول ۴۲۶ متر و عرض ۱۲ متر از سال ۱۳۹۸ آغاز شده اما روند احداث پل به دلایل مختلف کُند بود که با گذشت زمان و عزم جدی دولت سیزدهم اقدامات شایسته ای برای تحقق آرزوی دیرینه این مردم در حال انجام است.