امام جمعه اهواز: حمایت از مبارزان فلسطینی تکلیف الهی است
امام جمعه اهواز: حمایت از مبارزان فلسطینی تکلیف الهی است
امام جمعه اهواز گفت: سقوط اخلاقی یعنی اینکه در مقابل ظلم به مردم فلسطین سکوت کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: سقوط اخلاقی یعنی اینکه در مقابل ظلم به مردم فلسطین سکوت کنیم. امروز حمایت از مبارزان فلسطینی تکلیف الهی است.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در غرب آسیا منافع رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت، اظهار کرد: رژیم اشغال‌گر خانه‌ی فلسطینی‌ها را غصب کرد و امروز مبارزان شجاع فلسطینی در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی می‌خواهند خانه خود را پس بگیرند.

وی ادامه داد: فلسطین پس از ۷۰ سال به جای دفاع به حمله رو آورد تا قدس و مسجدالاقصی را به عنوان قبله‌ی اول مسلمین آزاد کند و امروز اگر رهبر معظم انقلاب فرمان بدهند در کمتر از ۲۴ ساعت اسرائیل را نابود می‌کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه اسرائیل جنایات زیادی در قدس انجام داده است، گفت: فلسطینیان از همان زمان پیامبر در مسجدالاقصی ساکن بودند و وقتی نور اسلام در آنجا تابیده شد، لبیک گفتند و مسلمان شدند.

امام جمعه اهواز با اشاره به مظلوم نمایی اسرائیل فاسق گفت: رژیم اشغال‌گر بارها زنان و کودکان را در مسجدالاقصی به خاک و خون کشید. امروز هزاران اسیر بی‌گناه فلسطینی در چنگال اسرائیل است و کشتن زنان و کودکان را نیز رسانه‌ای می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: سقوط اخلاقی یعنی اینکه در مقابل این ظلم و ستم سکوت کنیم و ما تکلیف الهی داریم که از مبارزان فلسطینی حمایت کنیم. تمامی امت‌های اسلامی برای مقابله با اسرائیل باید ید واحد شوند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نهاد خانواده خاطرنشان کرد: ازدواج و تحکیم بنیان خانواده نیازمند تفکر و اندیشه دقیق است و در آیات الهی بر این موضوع تاکید شده است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: آنچه که سبب تحکیم بنیان خانواده و پایداری آن می‌شود تحصیلات و جهیزیه و مسائل مادی نیست، بلکه عشق و محبت بین زن و مرد است.

وی همچنین با توصیه به تقوای الهی گفت: لازم است از مسؤولانی که تلاش می‌کنند تا گرفتاری‌ها مردم را حل کنند، تشکر کنیم. خوزستان دارای ظرفیت‌های زیادی است و حضرت آقا نیز فرمودند که حل مشکلات مردم این استان، نیازمند کار جهادی است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ادامه داد: پل شناور عنافچه در راستای حل مشکلات مردم، با همت ارتش و در یک کار جهادی امروز به بهره‌برداری می‌رسد و ما قدردان این کار خداپسندانه هستیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به مقام شامخ زن گفت: در کشورهای غربی زن ابزار تبلیغاتی است و امروز یکی از اهداف رژیم صهیونیستی استفاده تبلیغاتی از زنان است.