معاون اول رئیس جمهور: دولت امسال زیرساخت‌های وسیعی برای اربعین تدارک دید
معاون اول رئیس جمهور: دولت امسال زیرساخت‌های وسیعی برای اربعین تدارک دید
دولت خوشبختانه امسال زیرساخت‌های وسیعی تدارک دید و کارهای مهمی در کلیه مرزها انجام شد، البته دولت و مردم عراق نیز همکاری خوبی داشتند و تردد روان زائران حاصل این رویکرد بوده است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: خط ریلی شلمچه به بصره سابقه بیش از ۴۰ سال دارد که متاسفانه برای سالها اقدامی در این خصوص انجام نشد گرچه چندین نوبت اراده بر انجام این پروژه بود اما به دلیل موانع مختلف این کار انجام نشد.

به گزارش کاوش اخبار، محمد مخبر دزفولی امروز در بدو ورود به خوزستان در فرودگاه بین المللی آبادان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خط راه آهن شلمچه به بصره گفت: خط ریلی شلمچه به بصره سابقه بیش از ۴۰ سال دارد که متاسفانه برای سالها اقدامی در این خصوص انجام نشد؛ گرچه چندین نوبت اراده بر انجام این پروژه بود اما به دلیل موانع مختلف این کار انجام نشد.

وی افزود: خوشبختانه با تصمیمی که توسط دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق به صورت مشترک گرفته شد و اهتمامی که نخست وزیر عراق داشت مشکلات اجرایی این پروژه رفع شد و عمملیات اجرایی آن امروز آغاز میشود.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: امروز همچنین در بازدید از مرز شلمچه و مهران با زوار عزیز دیدار خواهیم داشت. با توجه به مشکلات سال گذشته دولت خوشبختانه امسال زیرساخت‌های وسیعی تدارک دید و کارهای مهمی در کلیه مرزها انجام شد، البته دولت و مردم عراق نیز همکاری خوبی داشتند و تردد روان زائران حاصل این رویکرد بوده است.