مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان منصوب شد
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان منصوب شد
در انقلاب اسلامی ما صرفاً روش های صادقانه و سالم مشروعیت دارد و هرگز نباید برای اهداف خود به تکنیک های باطل و شیطانی متوسل شویم.

استاندار خوزستان طی حکمی امیر طرفیانی را به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری منصوب کرد.

به گزارش کاوش اخبار علی اکبر حسینی محراب امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه روابط عمومی پل پیوند مردم و مسئولان است گفت: از رسالت های روابط عمومی ها این است که ضمن بهره مندی از تکنیک های روز بازتاب های جامعه را دریافت کرده و به مدیران منتقل کنند.

وی افزود: یک روابط عمومی فعال نیازهای جامعه را شناسایی میکند و متناسب با آن اطلاع رسانی میکند و اگر تکنیک های معرفی اخبار و ارتباط با جامعه را نداشته باشد مدیران نیز در مسیر درستی قرار نمی گیرند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها مسئول معرفی اقدامات و دستاوردهای سازمان ها هستند و نباید تبلیغات آنها به شکل فرد محور باشد چرا که این شکل از اطلاع رسانی بی تاثیر است.

حسینی محراب ادامه داد: در انقلاب اسلامی ما صرفاً روش های صادقانه و سالم مشروعیت دارد و هرگز نباید برای اهداف خود به تکنیک های باطل و شیطانی متوسل شویم.

وی عنوان کرد: از تلاش های آقای طرفی در کسوت مدیریت روابط عمومی استانداری سپاسگزارم. ایشان در مدت مسئولیت خود جایگاه روابط عمومی را ارتقا داد و یک جوان کاربلد و مومن هستند و انشاالله در حوزه مشاور جوانان در کنار ما خواهند بود و قطعا در آینده نزدیک از ظرفیت ایشان در مسئولیتی دیگر استفاده خواهیم کرد.

استاندار خوزستان افزود: آقای طرفیانی نیز از جوانان خوش فکر و پرکار در زمینه تولید مستند و گزارش های خبری و چندرسانه ای هستند و انشاالله همین مسیر خوب را ادامه دهند و ما بتوانیم در برابر هجمه های جریانات معاند قدرت مضاعفی داشته باشیم.

در این نشست از تلاش های مهدی طرفی مدیرکل پیشین روابط عمومی استانداری قدردانی شد و امیر طرفیانی به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری معارفه شد.

به نوشته روابط عمومی استانداری خوزستان، طرفیانی پیش از این دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران، مشاور فرهنگی، رسانه و ورزشی مدیرعامل و دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران، جانشین مدیرعامل در ستاد صیانت و حقوق شهروندی، مدیر رسانه‌ای و همچنین سوابقی در زمینه مستندسازی دارد.