شرکت خمیرمایه و الکل رازی در میان ۱۰۰ برند برتر سال
شرکت خمیرمایه و الکل رازی در میان ۱۰۰ برند برتر سال
ضمن معرفی دستاوردها و افتخارات شرکت خمیرمایه و الکل رازی نشان لیاقت، تندیس و لوح زرین اجلاس سالیانه یکصد برند برتر سال اهدا شد.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی در میان ۱۰۰ برند برتر ایران، موفق به کسب عنوان منتخب ارزیابی در شاخص کیفیت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، در آیین تجلیل از ۱۰۰ برند برتر سال که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت های صنعتی، تولیدی واقتصادی برگزار شد، در این میان به شرکت خمیرمایه و الکل رازی در شاخص کیفیت تندیس و لوح تقدیر اعطا گردید.

بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران صنعت، معدن و تجارت ایران با عنوان آیین تجلیل از ۱۰۰ برند برتر سال با هدف شفاف‌سازی فضای کسب و کار در روز یکشنبه ۴ تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در اجلاس یاد شده که با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت صنعتی و معدنی برگزار شد، ضمن معرفی دستاوردها و افتخارات شرکت خمیرمایه و الکل رازی نشان لیاقت، تندیس و لوح زرین اجلاس سالیانه یکصد برند برتر سال اهدا شد.

در همین خصوص، مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی ضمن تبریک این موفقیت به تمامی کارکنان این شرکت، با بیان اینکه مهار تورم و رشد تولید سرلوحه فعالیت‌های شرکت رازی است گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال و تأکیدات مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به منظور افزایش تولید و بهره‌وری شاخص‌هایی را در نظر داریم که همگام با رشد تولید و تجارت بتوانیم با افزایش کیفیت گام مؤثری را در زمینه مهار تورم برداشته و سهم خود را به درستی ایفا نماییم.

بنا بر این گزارش، از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس می‌توان به ایجاد بستر مناسب برای شناخت شاخص‏‏‌های نوین برندسازی و تغییرات آن در افزایش فروش، ارائه تصویری روشن از بنگاه‏‏‌های اقتصادی کشور و علمی‏‏‌تر کردن فضای تصمیم‌گیری مدیران شرکت‌ها اشاره کرد.

در این آیین ضمن معرفی و تقدیر از برندهای برتر سال بر اساس بررسی فرآیند عملکرد سالانه در پنج شاخص خلاقیت و نوآوری، مشتری مداری، محبوبیت مصرف‌کننده، کیفیت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با فراهم نمودن آمار و اطلاعات مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور فضای روشن‌تری از کسب و کار و میزان اثرگذاری شرکت ها در اقتصاد کشور ارائه شد.