فراجا با تمامی مخلان امنیت و هنجارشکنان با قاطعیت برخورد می‌کند
فراجا با تمامی مخلان امنیت و هنجارشکنان با قاطعیت برخورد می‌کند
خط قرمز فراجا آسایش و امنیت مردم و شهروندان است. فراجا با تمامی مخلان امنیت و هنجارشکنان با قاطعیت برخورد می‌کند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آسایش و امنیت مردم خط قرمز فراجا است.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ احمد رضا رادان که به همراه جمعی از فرماندهان فراجا بر سر مزار مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافت، اظهار داشت: خط قرمز فراجا آسایش و امنیت مردم و شهروندان است. فراجا با تمامی مخلان امنیت و هنجارشکنان با قاطعیت برخورد می‌کند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ادای احترام به مقام والای سرگرد شهید قنبری، از صبر و پایداری خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد.

صبح امروز سردار سرتیپ احمد رضا رادان با حضور در روستای چلسرخ شهرستان صیدون بر سر مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافت، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن زیارت و قرائت فاتحه به مقام والای شهید گرانقدر سرگرد قنبری ادای احترام کرد.

وی پس از حضور بر سر مزار شهید مدافع امنیت سرگرد قنبری، با حضور در منزل شهید با خانواده این مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش تسنیم، سرگرد محمد قنبری روز یکشنبه ۲۱ خردادماه امسال در راه تامین امنیت شهروندان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید گرانقدر پس از تشییع باشکوه در اهواز، ایذه و صیدون در روستای چلسرخ شهرستان صیدون به خاک سپرده شد.