پسرم ۵ فرزند کوچک دارد / «محمد» در راه اسلام شهید شد
پسرم ۵ فرزند کوچک دارد / «محمد» در راه اسلام شهید شد
مادر شهید مدافع امنیت محمد قنبری گفت: پسرم در راه اسلام شهید شد در حالی که پنج فرزند کوچک داشت.

مادر شهید مدافع امنیت محمد قنبری گفت: پسرم در راه اسلام شهید شد در حالی که پنج فرزند کوچک داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مادر شهید مدافع امنیت محمد قنبری یکشنبه شب در جمع خبرنگاران درباره شهادت فرزند شهیدش اظهار کرد: محمد در راه اسلام شهید شد چرا که به شدت اهل نماز و روزه بود و در انجام فریضه‌های دینی خود بسیار جدی بود.

وی با بیان اینکه پسرم همواره به افراد نیازمند کمک می‌کرد و برای رفع نیازهای آنها تلاش می‌کرد، بیان کرد: اکنون که شهید شده است ما راضی به رضای خدا هستیم. خوشحالم که فرزندم برای اعتلای نام اسلام شهید شد و چه چیزی بالاتر از این است که فردی در راه اسلام شهید شود.

مادر شهید مدافع محمد قنبری عنوان کرد: پسرم پنج فرزند دارد که همگی کوچک هستند که حتماً از نبود پدرشان اذیت می‌شوند.

 هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم «کیان پیر فلک» نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.

در یکی از ایستگاهای تأمین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری تیبا به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه سروان «محمد قنبری» بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

مراسم تشییع شهید محمد قنبری، شهید راه امنیت روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ١٨ در محل فرماندهی فراجا استان خوزستان برگزار می‌شود.

همچنین پیکر پاک این شهید راه امنیت سه شنبه ساعت ١٠ صبح در شهرستان ایذه و سپس ساعت ١۶ در باغملک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.