تقدیر از روابط عمومی برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر در استان
تقدیر از روابط عمومی برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر در استان
از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر در استان تقدیر شد.

در همایش تجلیل از فعالین حوزه ارتباطات و روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی خوزستان که با حضور استاندار برگزار شد، از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر در استان تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی، همایش تجلیل از فعالین حوزه ارتباطات و روابط عمومی های دستگاه‌‌های اجرایی استان با حضور علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
استاندار خوزستان در این همایش گفت: یک روابط عمومی خوب مجموعه‌ای است که آسیب‌های کار خود، تکنیک‌های دشمن و مخاطبین خود را شناسایی کند.
علی‌اکبر حسینی محراب خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد: تکنیک‌های عملیات روانی دشمن را اعم از تکنیک‌های راهبردی و تکنیک‌های عملیاتی و میدانی بایستی شناسایی کنید در غیر این صورت دفاعی که روابط عمومی‌ها انجام می‌دهند هم به سود دشمن تمام می‌شود.
وی تصریح کرد: از زحمات شما سپاسگذاری می‌کنم و امیدوارم با برخورد صادقانه و ایجاد اعتماد با مردم نقش خود را در تبیین خدمات و انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به شایستگی ایفا نمایید.
بر اساس این گزارش، تقدیر از روابط عمومی‌های فعال و روابط عمومی‌هایی که در سفر اخیر رئیس‌جمهور تلاش‌های شایسته‌ای داشتند از دیگر محورهای برگزاری این برنامه بوده که روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در میان برگزیدگان قرار داشت و سید حجت‌اله موسوی مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت از استاندار خوزستان لوح تقدیر دریافت کرد.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هنگام دریافت لوح سپاس روابط عمومی برتر، قاب عکس شهید نوری مدافع حرم را به دلیل مصادف بودن سالگرد این شهید بزرگوار با برگزاری برنامه روابط عمومی‌های استان، به استاندار خوزستان هدیه کرد که مورد استقبال حسینی محراب قرار گرفت و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.
روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان پیش از این نیز در جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که از سوی وزارت نیرو برگزار شد، در دو بخش پایگا‌های اطلاع‌رسانی درون و برون سازمانی ،نوآوری وخلاقیت، رتبه‌های برتر را کسب کرد و در زمنیه مستندسازی پروژه‌هاهم نیز از شرکت توانیر لوح تقدیر دریافت کرد.