بارندگی مسیر ارتباطی روستای «تنگ چویل» باغملک را قطع کرد
بارندگی مسیر ارتباطی روستای «تنگ چویل» باغملک را قطع کرد
در حال حاضر تنها راه روستایی «تنگ چویل» از توابع بخش صیدون شهرستان باغملک مسدود است که نیروهای امدادی در حال بازگشایی مسیر هستند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: بر اثر بارش باران تنها یک راه روستایی «تنگ چویل» از توابع بخش صیدون شهرستان باغملک مسدود شده است.

به گزارش کاوش اخبار محمدطلا شجاعی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در حال حاضر تنها راه روستایی «تنگ چویل» از توابع بخش صیدون شهرستان باغملک مسدود است که نیروهای امدادی در حال بازگشایی مسیر هستند.

وی افزود: هیچ یک از مسیرهای اصلی استان بر اثر بارندگی مسدود نشده و پس از آغاز بارش‌ها ۳۰ گروه متشکل از ۳۵۰ نفر از نیروهای راهداری به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات برای امدادرسانی در جاده‌های خوزستان مستقر هستند‌.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تمرکز نیروهای راهداری در مناطقی است که مستعد وقوع سیلاب هستند و امیدواریم شاهد هیچگونه مشکلی در این زمینه نباشیم.

از روز گذشته توده موسمی مونسون بر روی برخی از شهرهای خوزستان تاثیر گذار بوده و بر اساس پیش بینی هواشناسی این پدیده تا روز یک شنبه در برخی مناطق خوزستان موجب رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد شد.