حضور هزاران نفر از کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی خوزستان
حضور هزاران نفر از کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی خوزستان
معاون راهیان نور سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به استقبال خوب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی خوزستان، گفت: مراسم تحویل سال نو با استقبال چند ده‌هزار نفری زائران در یادمان‌های شهدا همراه بوده است.
ایرنا: معاون راهیان نور سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به استقبال خوب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی خوزستان، گفت: مراسم تحویل سال نو با استقبال چند ده‌هزار نفری زائران در یادمان‌های شهدا همراه بوده است.
 سرهنگ ایمان ممبینی دوشنبه در حاشیه کاروان‌های راهیان نور طلاییه، با بیان اینکه تدارک برای حضور کاروان‌های راهیان نور با همت فرماندهی سپاه از آذر ماه امسال آغاز شد اظهار داشت: با صدور مجوز وزارت کشور ستاد ملی کرونا، این حرکت عظیم فرهنگی تربیتی از در اسفند ماه با استقبال خوبی از سراسر کشور همراه بوده است.
وی با اشاره به ۲۱ یادمان شهدا در خوزستان، افزود: از این تعداد مدیریت هفت یادمان تا بر عهده سپاه است و امسال همه یادمان‌ها مورد استقبال زائران از سراسر کشور بوده و در طول این مدت مراسم مختلفی علاوه بر مراسمات جاری در آنها برگزار شده است.
ممبینی اضافه کرد: شب گذشته با حضور بینظیر مردم شهیدپرور کشورمان از سراسر کشور در همه یادمان‌ها لحظه تحویل سال را جشن گرفتند و در بعضی از یادمان‌ها جمعیت چند ده هزار نفری استقبال کردند و مهمان شهدا بودند.
وی اظهار امیدواری کرد: با پیشتیبانی خوبی که توسط سپاه و سایر ارگان‌ها شده، خوزستان میزبانی خوبی از زائران کرده و مشکلی نداشته باشیم.
مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز گفت: بعد از دو سه سال، مجددا سیل زائران راهیان نور به سمت خوزستان برای بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا آغاز شده است.
سرهنگ سید رسول موسوی افزود: این معاونت بر حسب وظیفه و با استفاده از ظرفیت سپاه استان مسئولیت پشتیبانی و فراهم کردن خدمات عمومی را برای زائران بر عهده دارد.
وی اضافه کرد: تا پایان سیزدهم فروردین که زائران مهمان مناطق عملیاتی هستند، پشتیبانی و خدمات عمومی را در حوزه آبرسانی و تامین مایحتاج زائران از جمله در زمینه اسکان و مواد بهداشتی انجام خواهیم داد تا میزبان خوبی برای زائران و مهمانان یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب باشیم.
بر اساس این گزارش، سرهنگ ممبینی معاون راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان پیش از این گفته بود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۲ میلیون زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان بازدید کنند.