سلیمانی دشتکی: از نصب پلاکارد، پیام‌های تبریک و برگزاری هر گونه استقبال خودداری کنید
سلیمانی دشتکی: از نصب پلاکارد، پیام‌های تبریک و برگزاری هر گونه استقبال خودداری کنید

استاندار خوزستان  گفت: همه مسئولان، شخصیت‌هایی که در سطح ملی دچار مسئولیت هستند و تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی با وحدت ، هم افزایی و در کنار هم باید برای توسعه استان تلاش کنیم. به گزارش کاوش اخبار، قاسم سلیمانی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان افزود: یکی از برنامه‌های که در استان در […]

استاندار خوزستان  گفت: همه مسئولان، شخصیت‌هایی که در سطح ملی دچار مسئولیت هستند و تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی با وحدت ، هم افزایی و در کنار هم باید برای توسعه استان تلاش کنیم.

به گزارش کاوش اخبار، قاسم سلیمانی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان افزود: یکی از برنامه‌های که در استان در دستور کار قرار دارد مقابل با بیماری کرونا می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه خوزستان سرزمین فرهنگ‌ها و رنگین اقوام است ادامه داد: براساس فرهنگ خوزستانی‌ها مردم در شادی و عزا در کنار هم هستند، ولی با توجه به شرایط کرونا نیاز است از برگزاری اجتماعات و مراسم‌های عروسی، شادی و عزاداری خودداری شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: از جمله مشکلات استان خوزستان موضوع فاضلاب و آب های سطحی می‌باشد و در ایام بررسی بودجه و تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۰ ، در حال رایزنی هستیم تا اعتبارات خوبی برای طرح های آب و فاضلاب استان اختصاص یابد.

سلیمانی دشتکی گفت:همچنین از تمامی شهروندان عزیز درخواست می‌شود از نصب پلاکارد و پیام‌های تبریک خودداری و این هزینه را برای انجام کار‌های خیریه استفاده و با توجه به شرایط کرونا از برگزاری هر گونه استقبال خودداری کنند.

وی با اشاره به برگزاری نشست امروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: در این نشست‌ها موضوعات و مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفت.